جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش افخم به اظهارات آمریکایی‌ها درباره محاکمه «رضائیان»

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 424961
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اظهارات مقامات آمریکایی درباره روند دادرسی و محاکمه «جیسون رضائیان» به عنوان یک تبعه ایرانی را فاقد وجاهت قانونی و حقوقی لازم دانست.
به گزارش جهان مرضیه افخم با تأكيد بر استقلال قوه قضاييه افزود: مسائل حقوقی، روند دادرسی و رسیدگی به اتهامات افراد و اشخاص در هر کشوری مراحل قانونی خاص خود را دارد و قضاوت و تصمیم‌گیری در خصوص نحوه محاکمه و رسیدگی به اتهامات به عهده قاضی پرونده است و پیشداوری و گمانه‌زنی در حوزه قضا، جایی ندارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن توصیه به مقامات آمریکایی برای اظهارنظر در حوزه صلاحیت خود، گفت : بهتر است مقامات آمریکا به جای فرافکنی، توجه خود را به وضعیت دادرسی ناعادلانه و محاکمه اتباع ایرانی که به اتهامات بی‌پایه در آمریکا زندانی هستند، معطوف کنند.

به گزارش مهر ، جیسیون رضائیان خبرنگار واشنگتن پست به همراه همسرش و دو نفر دیگر، ۳۱ تیر ماه سال ۹۳ در تهران به اتهام جاسوسی دستگیر شدند.



ارسال به

اخبار مرتبط

متن و حاشیه دادگاه جیسون رضائیان/ نامه متهم به اوباما قرائت شد

برچسب‌ها

امریکا جیسون رضائیان مرضیه افخم

ارسال نظر
*
نام و نام خانوادگی
ایمیل یا سایت
*
نظر شما

نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

*
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید ۶ + ۱۱ =
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *