جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۷

عكس/مانكن فرانسوی كه مسلمان شد

شنبه ۹ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 154862
به گزارش شیعه آنلاین، خانم "فا بیان" دختر جوان ۲۸ ساله ای است كه تا مدتی پیش یكی از سرشناس ترین مدل های فرانسه به شمار می رفت. وی چندی پیش مسلمان شده و پس از ترك شغل خود به عنوان مدل لباس، به شغل پرستاری روی آورد.

گفته می شود او پس از مسلمان شدن و فراگیری حرفه پرستاری، زندگی مرفه سابق خود را رها كرده و به افغانستان سفر كرد تا در كنار مبارزان این كشور به درمان آنان بپردازد.

"فا بیان" طی اظهاراتی در این باره گفت: اگر لطف و رحمت خداوند شامل من نمی شد، هیچ گاه نمی توانستم مسلمان شوم و تا آخر عمرم مانند یك حیوان زندگی می كردم. من در آن زندگی فقط به دنبال سیراب كردن هوس و شهوت های خود بودم و هیچ اصول و ارزشی برای خود نداشتم. از كودكی آرزو داشتم پرستار شوم، اكنون كه مسلمان شده ام به آرزوی خود رسیده ام.

وی در ادامه افزود: در حال و هوای كودكی همواره خودم را در حالت كمك به كودكان بیمار تخیل می كردم اما وقتی بزرگ تر شدم، به دلیل زیبایی ظاهری كه دارم ناخودآگاه به سمت دنیای مدل كشیده شدم و از شكل من استفاده ابزاری می شد، دقیقا مانند یك وسیله مدت دار كه بویی از انسانیت در آن نبود.

این دختر تازه مسلمان شده، همچنین گفت: تا اینكه برای شركت در یكی از برنامه ها به بیروت پایتخت لبنان دعوت شدم. وقتی به آنجا سفر كردم، صحنه هایی دیدم كه در همه عمرم مانند آن را ندیده بودم. در آنجا پیش از گذشته از خودم منفور شدم و كم كم به سمت متحول حركت كردم تا اینكه در نهایت به اسلام كه انسانیت واقعی در آن وجود دارد، رسیدم. پس از مسلمان شدن در بیروت به پاكستان سفر كردم و از مرز این كشور به افغانستان رفتم و با كمك به كودكان و مجروحان یكی از آرزوهای دیرینه و كودكی خود را محقق ساختم.

"فا بیان" افزود: شركت های مدل پس از اینكه از مسلمان شدن من با خبر شدند، سعی كردند مرا به راه قبلی باز گردانند از همین رو هدایای بسیار زیادی برایم فرستادند و پیشنهاد دستمزد سه برابری نسبت به قبل را به من دادند اما من كه تازه راه اصلی را یافته بودم، هدایا را پس فرستاده و همه پیشنهادات آنان را رد كردم و اكنون احساس می كنم كه در خوشبختی كامل به سر می برم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمش گرم
... یهدی من یشاء و بضل من یشاء ...
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت همه مارو بخیر کنه . خوشا به حالش .
Iran, Islamic Republic of
خداوند حافظ او باشد و او را در تبليغ هرجه بيشتر اسلام ياري دهد.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مسلمانان مونث وطني كه قدر حجاب اين نعمت بزرگ را نمي دانند.
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر!
خدایا!
یه هم چین عنایتی هم در حق ما بنده های بی آبرویت کن.
Germany
اونی که گفته قابل توجه مسلمانان مونث وطنی! ببینم مذکرهای وطنی که حجابشون بدتره؟!
مگه حجاب فقط برای خانوماست؟