جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نشست ایران و ۱+۵ در سطح معاونان

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 419165
معاونان وزیر خارجه ایران با نمایندگان روسیه و چین به گفت‌وگو پرداختند و قرار است مذاکرات ایران و ۱+۵ در سطح معاونان ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در وین برگزار شود.
به گزارش جهان، معاونان وزیر خارجه ایران با نمایندگان روسیه و چین در گروه ۱+۵ به گفت‌وگو پرداختند و قرار است مذاکرات ایران و ۱+۵ در سطح معاونان ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در وین برگزار شود.

به گزارش فارس، هیأت مذاکره کننده ایرانی به ریاست معاونان وزیر خارجه کشورمان امروز در سومین روز رایزنی‌های هسته‌ای در وین با معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده این کشور در گروه ۱+۵ به مدت یک ساعت به گفت‌وگو پرداخت و پس از آن با نماینده چین در این گروه رایزنی کرد.

همزمان نشست سه جانبه کارشناسان ایران، آمریکا و نماینده اتحادیه اروپا برای دومین بار طی امروز در حال برگزاری است که به موضوع تحریم‌ها می‌پردازد.

معاونان وزیر خارجه ایران قرار است در ادامه با نمایندگان سه کشور اروپایی(فرانسه، انگلیس و آلمان) به گفت‌وگو بپردازند و پس از آن نشستی با اشمیت و وندی شرمن خواهند داشت.

قرار است نشست ایران و ۱+۵ در سطح معاونان بعد از این رایزنی‌ها در ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران و همزمان نیز نشست کارشناسان ایران، اروپا و آمریکا برگزار شود.

پیش از این سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران درباره روند نگارش متن توافق گفت: در ابتدای کار نگارش متن هستیم و این روند تا رسیدن به جمع‌بندی درباره چگونگی شروع کار و چارچوب‌ها، کمی کند است، اما در مجموع کار نگارش خوب پیش می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *