شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نجات یک خانواده چهار نفره از مرگ خاموش

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 409661
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: انتشار گازهای منواکسید کربن به دلیل بسته بودن تمامی محفظه‌های هوا موجب مصمومیت یک خانواده چهار نفره شد.
به گزارش جهان، جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس، درباره حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی اظهار داشت: در ساعت ۲۳:۲۲ دقیقه شب گذشته حادثه گازگرفتگی در فلکه چهارم خزانه کوچه دغاغی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران ایستگاه ۸۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه و در یک واحد ۴۵ متری نشت گاز منواکسید کربن اتفاق افتاده و باعث گازگرفتگی یک خانواده ۳ نفره در واحد مسکونی شده است.

ملکی افزود: با حضور آتش‌نشان اهالی این ساختمان توانسته بودند پدر این خانواده را از منزل خارج و آتش‌نشانان نیز همسر و دوقلوی ۴ ماهه این خانواده را از ساختمان و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره علت این حادثه گفت: روشن بودن همزمان آبگرمکن و بخاری و بسته بودن تمامی محفظه‌های هوا باعث کاهش اکسیژن و انتشار گازهای منواکسید کربن در واحد مسکونی شده بود و نهایتاً در ساعت ۲۳:۳۷ دقیقه عملیات این حادثه به اتمام رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *