جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

صادرات خودرو به سوریه از نو آغاز می‌شود

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 355760
قائم مقام معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه طی دو سال اخیر هیچ‌گونه صادراتی به سوریه نداشته‌ایم گفت: با وجود بحران داخلی سوریه، نمایندگی‌های فروش سایپا در این کشور تعطیل نشدند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده صادرات خودرو از ایران به این کشور نیز مجددا آغاز خواهد شد.
به گزارش جهان، احمد اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کشور سوریه یکی از بازارهای اصلی سایپا است، اظهار داشت: با توجه به تحولات سوریه طی دوسال اخیر ارسال خودرو به این کشور از سوی ما متوقف شده بود.

قائم مقام معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا، افزود: اما با این وجود نمایندگی‌های ما در این کشور فعال و چراغ سایپا همچنان روشن مانده است.

وی تصریح کرد: طی این دوسال خط تولید سایپا در سوریه فعال و حدود ۱۰۰۰ دستگاه نیز در سطح این کشور توزیع شد منتهی هیچ‌گونه ارسالی از ایران به این کشور صورت نگرفت.

اسماعیلی با بیان اینکه ما در سوریه ۱۵ نمایندگی فروش داریم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم امسال فعالیت خود را در زمینه صادرات خودرو به این کشور مجددا آغاز کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *