شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

وزارت ورزش تشكيل نشود از المپيك محرومیم

سه شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 165167
عضو هيأت رئيسه مجلس گفت كه در صورت عدم تشكيل وزارت ورزش براي شركت در المپيك با مشكل مواجه مي‌شويم.
احمد ناطق نوري عضو هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس به مصوبه مجلس شوراي اسلامي مبني بر تشكيل وزارت ورزش و جوانان اشاره كرد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه مجلس دولت مكلف است كه هرچه زودتر اين وزارتخانه را تشكيل دهد و وزير آن را به مجلس معرفي كند.

وي افزود: بر اساس فرمايش امام خميني (ره) اگر مجلس قانوني را تصويب كرد و شوراي نگهبان هم به آن ايراد نگرفت هيچكس حق ندارد كه به آن عمل نكند.

ناطق نوري گفت: عدم تشكيل اين وزارتخانه و معرفي وزير مربوط به آن به مجلس بسيار خطرناك است و ضررهاي زيادي را متوجه ورزش كشور خواهد كرد.

عضو هيأت رئيسه مجلس اظهار داشت: در حال حاضر حتي در بخش ورزش بسياري از جاهايي كه وجود دارد نمي‌توان هزينه كرد و اين مسئله بعد منفي دارد چرا كه اكثر تيم‌ها بايد تا شهريورماه سهميه المپيك بگيرند و اگر اين وزارتخانه تشكيل نشود ما نمي‌توانيم در المپيك شركت كنيم.

ناطق نوري در اين باره گفت:‌در صورتي كه پولي براي هزينه در ورزش وجود نداشته باشد شركت در المپيك هم منتفي خواهد شد.

عضو هيأت رئيسه مجلس اظهار داشت:‌ در حال حاضر تيم‌ها در اردو به سر مي‌برند و هزينه اين اردوها بايد تأمين شود. همچنين تيمها بايد مسابقات برون مرزي خود را داشته باشند تا تجربه كافي را كسب نمايند و بعد از آن سهميه بگيرند تا در المپيك شركت كنند.

اين نماينده مجلس در پايان تصريح كرد: هرچقدر كه تشكيل اين وزارتخانه به طول بينجامد ضربه بيشتري به كشور مي‌خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *