چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲۶

استقبال خودجوش ازاحمدی‌نژاد با شعار«یارعلی درنهروان،بشکن سکوت را قهرمان»!

سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 188162
رئیس‌جمهور در پاسخ به ابراز احساسات جمعیتی که به استقبال وی آمده بودند، طی سخنانی کوتاه تصریح کرد: نام ملت ایران در دنیا می‌درخشد و ان‌شاالله پیروزی نهایی نزدیک است. باید بایستیم.

به گزارش جهان به نقل از ایسنا فرودگاه مهرآباد تهران شامگاه دوشنبه شاهد حضور پر شور جمعی از دانشجویان و مردم بود که به صورت خودجوش در آنجا حاضر شده بودند تا رئیس‌جمهور کشورمان را پس از بازگشت از سفر یک هفته‌ای به آمریکا، سودان و موریتانی، مورد استقبال قرار دهند.

مردم حاضر در مقابل پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور، از وی استقبال کردند.

حضار در جریان استقبال از احمدی‌نژاد شعارهایی همچون «صل علی محمد، بوی رجایی آمد»، «صل علی محمد، یاور رهبر آمد»، «یار علی در نهروان، بشکن سکوت را قهرمان»، «احمدی دلاور، پیرو خط رهبر»، «احمدی ساده‌زیست، ریشه‌کن صهیونیست»، «ابوالفضل علمدار، احمدی را نگه دار» و «نصر من الله و فتح قریب، درود بر احمدی بی‌بدیل»، سر می‌دادند.

رئیس‌جمهور در پاسخ به ابراز احساسات جمعیتی که به استقبال وی آمده بودند، طی سخنانی کوتاه تصریح کرد: نام ملت ایران در دنیا می‌درخشد و ان‌شاالله پیروزی نهایی نزدیک است. باید بایستیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به مشکلات و سختی‌هایی که در این مسیر وجود دارد، افزود: این سختی‌ها و مشکلات برای آزمایش و رشد ماست. این سختی‌ها باعث می‌شود که سره از ناسره جدا شود. هر جای دنیا که می‌رویم، با مردم ایران هستند و صحبت از مردم ایران و آرمان‌های ملت ایران است. در نیویورک و جاهای دیگر این امر را مشاهده می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا این گونه انسانها رابرای ما نگه دارد ان شاءالله وآنان را که باایشان کینه دارند هدایت کند
Iran, Islamic Republic of
یار علی در نهروان
بشکن سکوت را قهرمان !!!!!
ببخشید کدام سکوت . نکند سکوت در برابر جریان انحرافی مد نظر بوده که خدا کند همین باشد .اما از منظر دیگر شاید هم افراد خود جوش از جریان انحرافی خط گرفته و این شعار بوی فتنه می دهد .
خدا همه را هدایت کند .ان‏شاءالله
Iran, Islamic Republic of
درودبر احمدی دلاور
Iran, Islamic Republic of
"«یار علی در نهروان، بشکن سکوت را قهرمان».." ما هم منتظر شكست سكوت ايشان و پاسخگويي به ابهامات درباره برخي موضعگيريهاي ايشان و عملكرد منسوبينشان هستيم.. آرزوي ما هم اين است كه ايشان همواره يارعلي در نهروان باشند..إن‌شاالله.
Iran, Islamic Republic of
ما از ایشان کینه نداریم بلکه به عملکرد ایشان انتقاد داریم خدا شما را نیز هدایت کند
ذات احمدی نژاد خوبه.همیشه ودر همه زمانها دور وبر آدمهای درست وحسابی ،اشخاص فرصت طلب وجود داشتند. احمدی نژاد هم از این قضیه مستثنا نیست.پس بین اشخاص تفکیک قائل شویم وهمه را به یک چشم نبینیم.
Iran, Islamic Republic of
کاش مسئولان گرفتار نفس نشوند و بدانند که به قول امام عزیزمان که ملت آنها را به این مقام رساند و هم قدرشناس ملت باشند و هم سپاسگزار حق تعالی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد سرباز راستین انقلاب و ولایت
Latvia
آقاي احمدي نژاد!به شما راي دادم و ارادت هم دارم. اما اين چه عوامفريبي است كه شما براه انداختيد و با وجود تورم و بيكاري و فقر و انبوه مشكلات داخلي و اختلاسهاي تريليوني كه مقصر آن فقط شما نيستيد، ادعاي مديريت جهاني داريد ؟ شما ملت ايران را چه فرض كرديد كه اينگونه و در روز روشن شكستن كمر مردم زير بار مشكلات انبوه را انكار مي كنيد و از پيروزي موهوم نزديك مردم سخن مي گوييد! آقاي احمدي نژاد بنده بخاطر جسارت و تابوشكني هايت بويژه در حاشيه راندن جريان آقاي هاشمي رفسنجاني ده بار ديگر هم به شما راي مي دهم اما به اين عوامفريبي مفرط شما شديدا اعتراض دارم! لطفا از شعار بكاهيد و عمل كنيد! با وعده و وعيد مشكل بيكاري و تورم حل نمي شود!
ما به اين رييس جمهور ولايت شناس افتخار ميكنيم.
اميدوارم اين تجمع، تجمع فرمايشي آقاي خاص نباشد....!!!!
انشالله که ایشان واقعا یار علی در نهروان باشند!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آخه این چه دولتی است.....شماها در مقام بالا و در رفاه و آسایش هستید و ما بد بختها در جستجوی یک تکه نان...چرا دربهای دانشگاه را به روی ما باز کردید در حالیکه الان4سال از فارق التحصیل شدنم میگذرد و هنوز در پی کارم..حتی یک کار ساده......همش فقر وبدبختی و فلاکت و ناحق کردن
Iran, Islamic Republic of
سلام بر احمدی دلاور...خدا قوت دلاور
تخصص آقاي خاصه
خدا نگهدار شما باشد آقای رییس جمهور عزیز برای مظلومیت تو خون باید گریست ان شااله همه قدر تو عزیز را بدانند
قطعا خودجوش بوده !! قطعا!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی و تیم او محبوب ملتند...
Iran, Islamic Republic of
دوست خوش خیال چیزی به نام خود جوش در افرینش نداریم سر مردم شیره نمال.
Iran, Islamic Republic of
از همین شعار خود جوش بودنش معلومه ....
یار علی در نهروان
بشکن سکوت را قهرمان
منظور سکوت در برابر اختلاس هست دیگه ....
والا چه عرض کنم اولا معلومه این تجمع واقعا خود جوش بوده در ثانی اگر ایشون حامی ولایت و انقلاب هست باید دور رحیم مشایی رو خط بکشه و بزاره قوه قضاییه پرونده معاون اول ایشون و بقیه متهمین رو بررسی کنه نه اینکه بگوید خط قرمز من کابینه من است
Iran, Islamic Republic of
زنده باد رئيس جمهور بسيجي و دريا دل ، دكتر احمدي نژاد
Iran, Islamic Republic of
منظور كدام سكوت است؟!!!!! سكوت در مقابل جريان انحرافی يا اين خود فتنه دیگری است؟ دوستان با بصیرت مراقب باشید بوی فتنه می آید. به نظر میاد جریان انحرافی بعد از برملا شدن اختلاس وبی آبرو شدن بیشترشان میخواهند موضوع را به حاشیه ببرند وبا دروغ وکلک وبزرگ نمایی چیزهای واهی وبی اساس خود را تبرئه کنند. خدا ریشه شان را بخشکاند
ان‌شاءالله
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور ما پیرو ولایتیم یک روز بنده حدود دو هزار تا اعلامیه برای بنی صدر بر روی در وذیوار شهر چسباندم و پس از آن انحرافات در حسینیه جماران بودم که حضرت امام ایشان را از فرماندهی کل قوا عزل کرد در انجا این شعار را دادیم که ابولحسن پینوشه رای ما کوفتت بشه ودر این دو دوره ریاست جمهوری حضرتعالی بخاطر شما خیلی زجر کشیدیم ولی این بدان معنا نیست که همیشه با شما هستیم ما تازمانی هستیم که شما با ولایت باشید تکلیف خود را با اطرافیانتان روشن کنید همان مسئله ای که قبل از انتخابات به آن واقف بودید ولی الان از آن غافل شده‌اید
Iran, Islamic Republic of
ايشان فقط در قبال مشكلات جريان انحرافي و فتنه سكوت كرده وليكن يه جاهائي از سكوت فراتر رفته و خانه نشيني كرده
United States
دوست محترمی که گفتی قطعاخودجوش بوده!!!!بایدبهت بگم بله کاملاخودجوش بودبنده یکی ازاون کسانی هستم که خودم کاملامستقل به استقبال ایشان رفتم وهرکسی هم که آمده بودخودشان بدون هیچگونه وابستگی حزبی وسیاسی و یا تشکلی آمده بودند..بیدارشوتامحبوبیت احمدی نژادو با چشمان خودت ببینی..