پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بهره برداری از پروژه آلیاژکاران رفسنجان در سال 92

سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 281762
مدیر عامل صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام کرد: پروژه آلیاژ کاران رفسنجان روی ریل سرمایه گذاری قرار گرفته و در سال 92 افتتاح می شود.
بهره برداری از پروژه آلیاژکاران رفسنجان در سال 92
به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران محمد اسفندیار، درباره مشکلات مالی پروژه شرکت نورد آلیاژکاران کویر(آلیاژکاران رفسنجان) گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 1391 مشکلات مالی رفع شده و این پروژه روی ریل سرمایه گذاری قرار گرفته است و چنانچه مشکلی در واردات تجهیزات بوجود نیاید انشاءالله در سال 92 افتتاح می شود.

وی در ادامه افزود: اقدامات لازم انجام شده و سالن های تولید، فوندانسیون ها و سوله های مورد نیاز این پروژه ساخته شده است. 

اسفندیار با بیان این قرار است کارخانه آلیاژکاران رفسنجان گلوله فلزی تولید کند، گفت: این گلوله در فرآیند تولید مس به کار گرفته می شود؛ برای تولید مس به گلوله فلزی نیاز است و از آنجایی که تولید این گلوله نیاز به تکنولوژی خاصی دارد، پروژه آلیاژکاران رفسنجان به تولید آن در آینده می پردازد. 

مدیر عامل صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که تاکنون در این زمینه صورت گرفته انشاءالله در سال 92 این پروژه نیز به بهره برداری می رسد.

اجرای تلکابین کلیبر به ایمیدرو واگذار شد


وی همچنین درباره اجرای طرح تلکابین کلیبر توسط صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، افزود: با توجه به مطالعات انجام گرفته و سنخیت نداشتن پروژه مذکور با فعالیت های صندوق همچنین بر اساس عدم تمایل موسسه و بازنشستگان نسبت به اجرای این طرح، با پیگیری های مستمر موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، هیئت محترم وزیران اخیرا مصوب کردند که تلکابین کیلبر به ایمیدرو واگذار شود. 

مدیر عامل صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بنابر این موسسه از این سرمایه گذاری خارج شده و هزینه های صورت گرفته نیز پس از دریافت از ایمیدرو در زنجیره صنعت مس سرمایه گذاری می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *