پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲۱
۱۰
بوسه قهرمان بر دست پدر قهرمان؛

‫حرکت شایسته یک قهرمان ورزشی و یک جانباز برای احترام به خانواده شهید‬ + فیلم

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 271862
روز 22 بهمن از حضور ميليوني مردم در خيابانها به ويژه خيابانهاي تهران بسيار شادمان شده بوديم و غرق در خوشحالي و شور و شعف بوديم كه چگونه يكبار ديگر عليرغم بي بصيرتي برخي خواص، مردم ایران با بصيرت و موقع شناسی و حضور چشمگير خود دشمنان نظام را ناكام گذاشتتند.
‫حرکت شایسته یک قهرمان ورزشی و یک جانباز برای احترام به خانواده شهید‬ + فیلم
به گزارش جهان، در میان این حماسه اتفاق ويژه اي در یک برنامه زنده تلویزیونی به نام "اينجا ايران" افتاد كه دیدن این لحظات ناب خالی از لطف نیست .
 
عزت و عظمت خانواده شهدا در این شب به تصویر کشیده شد، پدر و مادر شهيدان خالقي پور در برنامه حضور داشتند كه وقتي مادر اين سه شهيد لب به سخن گشود ،آنچنان فضا معنوي شد كه رسالت بوذري مجري با تجربه برنامه نتوانست جلوي خود را بگيرد و در حالي كه چشمانش پر از اشك شده بود و بغض گلويش را مي فشرد با صدايي لرزان افتخار خود را بوسيدن دست پدر شهيد دانست و خم شد و دستان پدر شهيدان خالقي پور را بوسيد.
 
 
در نيمه برنامه هنگامي كه نوبت به رضا ايرانمنش نماينده جامعه هنري استان تهران رسيد گفت من به رسالت بوذري كه دست پدر شهيد را بوسيده است حسودي ام مي شود و هميشه گفته ام كه ما خاك پاي پدران و مادران شهدا هستيم چرا كه اگر شهدا نبودند نه ايراني بود و نه ناموسي و نه وطني و سپس با گفتن اين جمله كه من نمي دانم برنامه شما خراب مي شود يا نه، اما من بايد پاي پدر شهيد را بوسه بزنم روی زمین نشست و پاهای پدر شهیدان خالقی پور را بوسید .
 
 
در انتهاي برنامه هنگامي كه مجري از ميهمانان خواست هر كدام يك جمله بگويند حميد سوريان قهرمان ملي كشورمان در المپيك 2012 که با پرچم سه رنگ ايران دور افتخار زده بود گفت :اين عقده در گلوي من مانده و من هم بايد به نمايندگي از جامعه ورزشي بوسه بردستان پدر شهيد بزنم و اين اقدام زيبا را جلوي دوربين و در برنامه زنده اينجا ايران به يادگار گذاشت .

مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نفيسه
من آن شب موفق به ديدن برنامه اينجا ايران نشدم اما الان درسايت فيلمهارو ديدم،بسيار بسيار عالي وجذاب وتأثيرگزار بود واقعاً اشك در چشمانم جمع شد. خدا خيرتان دهد.
United States
اطمینان داشته باشید این سه نفر با این اقدام عاقبت به خیر شدند
رضا
الحمد لله رب العالمین که هنوز ارادت به شهید و شهادت در قلب این سرزمین تازه است و همین تازگی است که هیچ دشمنی تاب مقابله با ما را ندارد. رمز پیروزی، مبارزه با اخلاص و شهادت طلبی است که به مدد حضور عشق امام حسین (علیه السلام) و البته تمامی خاندان نبوت در قلب ایرانیان همیشه ما پیروزیم ان شاءالله.
صادق
Iran, Islamic Republic of
انصافا لذت بردم تشكر از بانيان اين برنامه همه افتخار ما خانواده شهدا هستند. اللهم ارزقنا توفيق الشهاده
مجید
Iran, Islamic Republic of
خدا به آبروی شهدا ، آبروی این مجری ارزشی ، این هنرمند باغیرت و این پهلوون با معرفتو در دو دنیا زیاد کنه و ایشالا هرچی از خدا میخوان بهشون بده که واقعا دل امت حزب الله رو شاد کردن. به امید شهادت...
علی گفتی حرف دل مارو زدی...
مازیار
Canada
من هم از غربت دست تک تک جانبازان و خانواده ایشان و شهدا را میبوسم. شرمنده که آنچه شایسته است در حق ایشان بجا نیاورده شده.
محسن
بر قامت بی سر شهیدان صلوات
سعيد
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم پهلوان...
عباس
من ازديار شهادت وايثار ايلام قهرمان برپاي اين پدربوسه ميزنم وآن را افتخار ميدانم خداوند مارا باپسران شهيدش مشحور كند .انشاالله