پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

عقیلی:کریمی مجبور شد خداحافظی کند

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 371366
مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعتقاد دارد علی کریمی مجبور شده از فوتبال وداع کند.
به گزارش جهان هادی عقیلی در گفت‌وگو با تسنیم ابتدا در مورد خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال گفت: این برای من یک افتخار بود که در تیم ملی در کنار کریمی بازی کردم. او یکی از بازیکنان بزرگ و محبوب فوتبال ایران است و فکر می‌کنم مجبور شد که این تصمیم را بگیرد. مطمئناً کریمی بهتر می‌تواند در این مورد صحبت کند ولی همه می‌دانند او دوست داشت با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند، چون سال‌ها در این تیم زحمت کشیده بود.

وی در مورد سفر دوباره سپاهان به ترکیه و انجام بازی‌های دوستانه با فنرباغچه تأکید کرد: انجام چنین مسابقه‌ای مطمئناً برای سپاهان خوب است ولی امیدوارم وقتی به آنجا رفتیم مقابل ذخیره‌های فنرباغچه بازی نکنیم. ظاهراً آنها گفته‌اند قرار است با تیم اصلی خود بازی کنند در ضمن من شنیده‌ام که سپاهان با هزینه خود راهی ترکیه خواهد شد. این اصلاً خوب نیست که ما به ترکیه برویم و مقابل ذخیره‌های فنرباغچه بازی کنیم. امیدوارم در نهایت مقابل تیم اصلی آنها به میدان برویم.

مدافع سپاهان در مورد اینکه آیا می‌توان این تیم را مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر دانست، گفت:‌ باید بازی‌ها شروع شود تا بهتر در این مورد صحبت کنیم. با این حال فکر می‌کنم بر خلاف سال قبل، تراکتورسازی و فولاد مدعی قهرمانی نخواهند بود و رقابت برای قهرمانی بین سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس خواهد بود. البته شاید یک پدیده رو شود و پیش‌بینی‌ها تغییر کند، مثل سال قبل که نفت تهران توانست از مشکلات دیگر تیم‌ها مثل سپاهان، استقلال و پرسپولیس استفاده کرده و به جمع تیم‌های بالای جدول صعود کند.

عقیلی با اشاره به خریدهای خوب سپاهان در فصل نقل‌وانتقالات تصریح کرد: فصل گذشته گفتند سپاهان به خاطر خریدهایش قهرمان می‌شود ولی این اتفاق نیفتاد. بهتر است امسال هم پیش‌بینی نداشته باشیم تا مسابقات آغاز شود. البته نکته مهم این است که امسال تمرینات خیلی خوبی داشتیم و در اردوها فقط محرم غایب بود که باید برای معاینه زانویش به آلمان برود. بر خلاف سال قبل که با ۱۲ بازیکن به اردوی اسلونی رفتیم، در این فصل با تمامی نفرات تمرین کردیم و به اردو رفتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *