جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴
درخواست یک مدیر ارشد نفتی از مجلس؛

فعالیت مدیران دو تابعیتی را ممنوع کنید

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 441863
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، خواستار تصویب و ابلاغ ممنوعیت فعالیت مدیران دو پاسپورتی در وزارت نفت توسط مجلس شورای اسلامی شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بیژن عالی‌پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیر جنوب و عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران خواستار تصویب و ابلاغ ممنوعیت فعالیت مدیران دو پاسپورتی در وزارت نفت در مجلس شورای اسلامی شد.

وی در بخشی از نامه سرگشاده خود امروز دوشنبه نهم شهریور ماه خطاب به آقای سید شکرخدا موسوی نماينده مردم اهواز، حميديه، باوي و كارون در مجلس شوراي اسلامي، خواستار تصویب و ابلاغ ممنوعیت فعالیت مدیران دو پاسپورتی در وزارت نفت در مجلس شورای اسلامی شد.

در بخشی از نامه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، آمده است: «تاكنون داشتن دو پاسپورت بر حسب قانون جرم محسوب نشده است. همچنان كه بعضي از مديران هنوز يك پاسپورت دارند و بعضي هم همچون بنده با عنوان مدير عامل شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب كه بيش از ۸۰ درصد توليد نفت كشور را در تعهد دارد هنوز پاسپورتي نگرفته‌ام.»

در ادامه این نامه آمده است: «اگر جنابعالي و ساير نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی در آينده جرم بودن دو پاسپورتي را به تصويب رسانده و ابلاغ کنند، یقینا اين مصوبه در وزارت نفت هم جاري‌سازي خواهد شد. »

در بخش‌هایی دیگر از این نامه که در پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منتشر شده است، مدیرعامل این مجموعه عظیم نفتی درباره تحولات توسعه فازهای پارس جنوبی و افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی تولید گاز، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده حداکثری از توان پیمانکاران و ساخت داخل، بدهی ۵۰ میلیارد دلاری وزارت نفت به بانک‌ها، مبارزه با فساد و جا به جایی برخی از مدیران نفتی در دوران وزارت بیژن زنگنه در نفت نکاتی را متذکر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
در زمان رژيم گذشته اين قانون بود كه هركس مليت اش را عوض كند اموال او به نفع دولت ضبط مي شود ولي متاسفانه الان..........
Germany
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، خواستار تصویب و ابلاغ ممنوعیت فعالیت مدیران دو پاسپورتی در وزارت نفت توسط مجلس شورای اسلامی شد.
بزرگترین خدمتیست که به ایران و ایرانی میکنید .آنرا در سطوح بالاتری برای همه زمینه ها اجرا کنید. موفق خواهید شد .زیرا کبوتر دو برجه هیچگاه به هیچکدام از برجها تعلق ندارد. هم از توبره مبخورند و هم از کاهدان.دو گانه سوز!
غلام زيوي
Canada
من در شهرداري ريچموند هيل استان انتاريو كانادا بعنوان مدير ( معمار / شهرساز ) كار مي كنم و پسرم در ألبرتا بعنوان زمين شناس در يك شركت نفتي سرپرست پروژه است و هيچكس هم از ما در مورد داشتن پاسپورت و يا مليت تمان سوالي نكرده است فقط بايستي اجازه كار داشت و بس ، با اين پيشنهاد فكر مي كنم عملا مانع برگشتن افراد متخصص به سرزمين مادري مي شود ، مگر اينكه فكر كنيد ما همه جاسوس و اذناب دشمن هستيم
رضا
كانادا اسراييل دوم است به پاسپورت ايراني اجازه هيچ نوع كار نمي دهند !؟