جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

انتشار سندراهبردی سال۹۳ خزانه‌داری کشور

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 376163
معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور از انتشار سند راهبردی سال ۱۳۹۳ این معاونت بر روی درگاه اینترنتی وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور از انتشار سند راهبردی سال ۱۳۹۳ این معاونت بر روی پورتال اینترنتی وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد.

در این سند چهار صفحه ای که شامل سرفصل برنامه و اهداف راهبردی و خلاصه اقدام و فعالیت‌های مرتبط با آنهاست، مواردی چون افزایش سهم مالیات و سود سهام شرکت های دولتی، بهبود کنترل و اعمال مدیریت حسابهای دولتی و افزایش اطمینان از واریز تمام درآمدها به خزانه کشور لحاظ شده است.

از دیگر برنامه‌های هدف‌گذاری شده در این سند، می‌توان به ساماندهی خودروهای دولتی در سال جاری، افزایش اشراف به اطلاعات اراضی و املاک دولتی، ایجاد قابلیت رهگیری دریافت و پرداخت‌های دولتی (ساماندهی کامل حسابهای دولتی) تهیه بر خط (online) صورت‌حساب عملکرد بودجه کل کشور و استقرار سامانه نظارت آنی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور اشاره کرد.

سند چهارصفحه ای برنامه راهبردی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور هم اکنون در پورتال این معاونت و بر روی پایگاه اطلاع رسانی http://mefa.ir قابل دسترس است.
https://jahannews.com/vdcd990ssyt05f6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd990ssyt05f6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *