جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

واکنش احمدی مقدم به خبر شهادت دانایی فر

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 377261
فرماندهی نیروی انتظامی در زاهدان گفت: با توجه به با اطلاعاتی که از دستگاه‌های امنیتی محلی به دست آورده‌ایم به احتمال خیلی قوی "جمشید دانایی‌فر" به شهادت رسیده اما فعلا نمی‌توانیم با قطعیت آن را تایید کنیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از زاهدان، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نیروی انتظامی برای نخستین بار در برخی از مناطق مرزی سیستان و بلوچستان حاکمیت خود را اعمال می‌کند به طوری که بخش زیادی از تعهدات ما، امسال در سیستان و بلوچستان محقق می‌شود.

وی افزود: نیروی انتظامی در مرزهای کشور، عملیات‌های خوب و موفقیت آمیزی انجام داده به طوری که موفق شده‌ایم بسیاری از اشرار را دستگیر یا از بین ببریم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: اقدامات خوب ناجا سبب شده است تا تمرکز نیروی انتظامی و مرزبانی در مرزهای جنوبی کشور بیشتر شود.

احمدی‌مقدم تاکید کرد: همواره تلاش ما به عنوان یک دستگاه امنیتی این بوده تا خبری قطعی نشده آن را تایید نکنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به با اطلاعاتی که از دستگاه‌های امنیتی محلی به دست آورده‌ایم به احتمال خیلی قوی جمشید دانایی‌فر به شهادت رسیده اما فعلا نمی‌توانیم با قطعیت آن را تایید کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *