سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۶
در قالب انتشار یک کتاب جدید؛

هاشمی فتنه سبز را روایت می کند

شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 157968
قرار است اکبر هاشمی رفسنجانی، در قالب کتابی پیرامون حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران، به بیان این حوادث بپردازد.

به گزارش جهان به نقل از منابع آگاه، هاشمی رفسنجانی که هم اکنون ریاست مجلس خبرگان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد، قرار است در کتاب جدیدش به مسائل پیرامونی و ماهیت حوادث رخ داده پس از انتخابات ریاست جمهوری دولت دهم بپردازد.

اینکه نام این کتاب چیست و آیا در آن به مقولات رخ داده در حوالی شخص هاشمی رفسنجانی در فتنه گذشته همچون پرونده مهدی هاشمی، نامه سرگشاده هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری پس از انتخابات و سایر مقولاتی از این دست نیز اشاره می شود یا خیر، مسائلی هستند که هنوز کسی از آنها خبری ندارد.
اطلاعات جهان همچنین حاکی از آن است که این کتاب نیز همچون بسیاری از کتاب های منتسب به آقای هاشمی، تدوین صحبت ها و نظرات وی در مورد موضوعات ذکر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
آقاي هاشمي رفسنجاني چرا اصرار دارند بعد از 32 سال!!! انواع مسئوليتهاي بالا را همچنان اصرار به ماندن داشته باشند و باعث سوءاستفاده آقازاده ها و جريانات مخلف فتنه از جايگاه و نفوذ ايشان شوند؟! آيا وقت خداحافظي محترمانه ايشان از دنياي سياست نرسيده است؟!
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه حقایق رو بنویسه. نه اونیکه دلش میخواست بشه.
Iran, Islamic Republic of
اگه بخوان واقعیت رو بنویسند (احتمالا) باید رجوع کنند به خاطرات و عملکرد خودشان و مهدی و فائزه و همسر محترمه!
Iran, Islamic Republic of
هاشمی به فتنه معتقد نیست. می گوید بحران. این حتما کلیدواژه کتاب اوست که از اساس فتنه نبوده و بحرانی بوده که همه در خلقش دست داشتند. احمدی نژاد، موسوی، هاشمی، اصلاح طلبان، اصولگرایان و نیروهای خارجی. اما امیدواریم سهم هریک را منطقی بازگو کند و مثلا به این نکته اشاره کند که کروبی و موسوی که ادعای خط امامی داشتند و می دانستند منتظری چه بر سر امام(ره) آورد، در تشییع جنازه اش چه می کردند و...
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه مثله تاریخ نگار "قهوه تلخ" عمل نکنند....
Iran, Islamic Republic of
بهتر است ایشان شرح حالی از خیانتهای فرزندانش بنویسد