جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

«ماتادور» عازم ترکیه شد+تصاویر

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 260477
عوامل سازنده مجموعه تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی «فرهاد نجفی» برای ادامه کار عازم ترکیه شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «فرهاد نجفی» به همراه علیرضا رجایی‌مقدم مدیر تصویربرداری سریال پلیسی «ماتادور» صبح امروز -25 آذرماه- عازم ترکیه شدند تا لوکیشن‌های مربوط به بخش ترکیه این سریال را آماده کنند.
 
قرار است 15 درصد باقی مانده از این سریال که مربوط به معرفی تروریست‌های حمله کننده به مهمان خارجی می‌شود، در شهر استانبول ترکیه تصویربرداری شود و احتمالاً بعد از آن هم گروه برای ادامه تصویربرداری به قبرس جنوبی خواهند رفت.
 

شقایق فراهانی، تیرداد کیایی و حدود 20 نفر از عوامل پشت دوربین روز دوشنبه عازم استانبول خواهند شد تا در مدت دو هفته اقامت در ترکیه بخش دوم سریال پلیسی ماتادور را مقابل دوربین ببرند.
 
داستان سریال «ماتادور» درباره یک مقام بلندپایه اروپایی است که مهمان کشور ایران می‌شود و یک گروه پلیس حفاظت از او را برعهده می‌گیرند. اما یک گروه تروریست که  از طرف دشمن خارجی حمایت می‌شوند، قصد ترور این شخصیت را دارند.
 

بازیگران این سریال پلیسی و پرحادثه عبارتند از: پوریا پورسرخ در نقش یک پلیس ماهر در تیراندازی و محافظ شخصیت سیاسی، سام درخشانی در نقش پلیس متخصص خنثی کردن بمب، پولاد کیمیایی در نقش پلیس سایبری (فضای اینترنت)، علی رام نورایی در نقش ماتادور و تروریست، شقایق فراهانی در نقش جاسوس و رابط تروریست‌ها و همچنین مجید مشیری، لیندا کیانی، مریم سلطانی، تیرداد کیایی، مجید واشقانی و روشا ضیغمی.
 

آرش قادری که نگارش فیلمنامه‌های «هوش سیاه» و «عملیات 125» را در کارنامه دارد، نگارش فیلمنامه «ماتادور» را نیز بر‌عهده دارد و موسسه ناجی هنر نیز تهیه‌کنندگی این سریال را برای پخش از شبکه اول سیما برعهده گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *