جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قرعه سخت برای ووشوکاران ایران

جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 380979
ووشوکاران ایران در جریان بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با قرعه سختی روبرو شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم وزن کشی و قرعه کشی رقابت های ووشوی هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون امروز جمعه برگزار شد و سانداکاران کشورمان حریفان خود را شناختند.

در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم بانوان الهه منصوریان در دور نخست به مصاف نماینده اندونزی می رود و در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم شهربانو منصوریان در نخستین قرعه سختی دارد و با ووشوکاری از چین مصاف خواهد داد.

در بخش ساندای آقایان و در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، اکبر محمدزاده در دور نخست حریفی از چین را در پیش روی دارد و در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم محسن محمدسیفی قهرمان جهان در دور نخست با نماینده فیلیپین روبرو می شود.

در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم سجاد عباسی کار خود را با حریفی از ترکمنستان آغاز می کند و در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم حمیدرضا لادور با سانداکاری از نپال مسابقه می دهد.

رقابت های ووشوی بازیهای آسیایی از صبح شنبه آغاز می شود که احسان پیغمبری در بخش تالو نخستین نماینده کشورمان است که به رقابت با حریفان می پردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *