پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳۱
۲۱

تفریح رهبر انقلاب در بیمارستان چه بود؟

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 380375
من در این چند روزی که در بیمارستان بستری بودم، یک تفریح داشتم که عبارت بود از شنیدن صحبت‌های مقامات آمریکایی در زمینه‌ی مبارزه! با داعش!
تفریح رهبر انقلاب در بیمارستان چه بود؟
سرویس سیاسی جهان نيوز: رهبر معظم انقلاب، امروز صبح از بیمارستان مرخص شدند.

ایشان
در مصاحبه خود، نکته جالبی درباره تفریحی که در این روزها داشتند، بیان فرمودند: "من در این چند روزی که در بیمارستان بستری بودم، یک تفریح داشتم که عبارت بود از شنیدن صحبت‌های مقامات آمریکایی در زمینه‌ی مبارزه! با داعش، که واقعاً مایه‌ی تفریح بود."

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه نیز خاطر نشان کرده که جمهوری اسلامی ایران نشست کنونی پاریس جهت تشکیل ائتلاف در نبرد علیه گروهک داعش را بی‌خاصیت خوانده و آن را مسخره می‌کند.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، ایران معتقد است که بدون حضور سوریه، متحد این کشور نمی‌توان داعش را شکست داد. همچنین این منبع خبری دلیل عدم دعوت ایران در نشست پاریس از سوی آمریکا را ناراحتی عربستان سعودی و مصر از حضور ایران در این نشست عنوان داشت.

اظهارات آمریکا درباره داعش پوچ و توخالی بود

به گزارش جهان، رهبر انقلاب اسلامی در مصاحبه امروز خود، اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مبارزه با داعش را پوچ، توخالی و جهت‌دار خواندند.

ایشان با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا که صراحتاً اعلام کردند از ایران برای مبارزه با داعش دعوت نخواهند کرد، فرمودند: اینکه آمریکا از ایران برای حضور در یک کار خلاف و غلط دسته‌جمعی مأیوس می‌شود، مایه‌ی افتخار ما است و افتخاری بالاتر از این، برای خود نمی‌دانیم.

درخواست سفیر آمریکا در عراق برای جلسه با سفیر ایران

حضرت آیت الله خامنه‌ای، سپس به منظور نشان دادن دروغ‌گویی آمریکایی‌ها برای مبارزه با داعش، جزئیاتی را از پشت پرده این ماجرا بیان کردند.

ایشان گفتند: در همان روزهای سخت حمله‌ی داعش به عراق، سفیر آمریکا در عراق طی درخواستی از سفیر ما در عراق می‌خواهد که ایران و آمریکا جلسه‌ای برای مذاکره و هماهنگی در خصوص داعش داشته باشند.

رهبر انقلاب: بعضی مسئولان مخالفتی با همراهی ایران و آمریکا علیه داعش نداشتند؛ اما من مخالفت کردم


رهبر انقلاب اسلامی گفتند: سفیر ما در عراق، این موضوع را به داخل کشور منعکس کرد که برخی مسئولان هم با این جلسه مخالفتی نداشتند اما من مخالفت کردم و گفتم، در این قضیه ما با آمریکایی‌ها همراهی نمی‌کنیم زیرا آنها نیت و دست آلوده‌ای دارند و چگونه امکان دارد که در چنین شرایطی ما با آمریکایی‌ها همکاری کنیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان چند روز پیش وزیر امور خارجه آمریکا و اعلام این موضوع که ما از ایران برای ائتلاف بر ضد داعش دعوت نمی‌کنیم، خاطرنشان کردند: همین وزیر امور خارجه آمریکا، شخصاً به آقای دکتر ظریف درخواست داده بود که بیایید در قضیه داعش با ما همکاری کنید اما دکتر ظریف درخواست او را رد کرده بود.

ایشان افزودند: حتی معاون وزیر امور خارجه آمریکا هم که یک زن است و همه او را می‌شناسند، در مذاکرات با آقای عراقچی، بار دیگر این درخواست را تکرار کرد اما آقای عراقچی نیز درخواست وی را رد کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مخالفت صریح جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با آمریکا در خصوص مبارزه با داعش، گفتند: اکنون آنها به دروغ می‌گویند که ما ایران را در ائتلاف شرکت نخواهیم داد در حالی که ایران از ابتدا مخالفت خود را با حضور در چنین ائتلافی اعلام کرده بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: آمریکایی‌ها قبلاً نیز با سر و صدای فراوان و با حضور چندین کشور، یک ائتلاف بر ضد سوریه تشکیل دادند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و در مورد عراق نیز وضعیت به همین‌گونه خواهد بود.

آنچه کمر داعش را شکست، اقدام آمریکا نبود

ایشان با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها قصد اقدام جدی بر ضد داعش ندارند، افزودند: خود آمریکایی‌ها و حتی خود داعشی‌ها به خوبی می‌دانند حرکتی که در عراق، کمر داعش را شکست، اقدام آمریکا نبود، بلکه اقدام نیروهای مردمی و ارتش عراق بود که مبارزه با داعش را به خوبی فرا گرفته بودند و ضربات جدی به آن وارد کردند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ضربات نیروهای مردمی و ارتش عراق به داعش ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کردند: واقعیت آن است که آمریکایی‌ها به دنبال بهانه‌ای هستند تا همان کاری را که در پاکستان انجام می‌دهند و با وجود دولت مستقر و ارتش قوی، بدون اجازه وارد خاک این کشور می‌شوند و نقاط مختلف را بمباران می‌کنند در عراق و سوریه انجام دهند.

ایشان تاکید کردند: آمریکایی‌ها بدانند که اگر چنین کاری را انجام دهند، همان مشکلاتی که در ده سال گذشته بر سر راهشان در عراق به وجود آمد، بار دیگر به وجود خواهد آمد.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان مصاحبه خود گفتند: به هر حال در این چند روز، صحبت‌های مقامات آمریکایی یک تفریح بر روی تخت بیمارستان بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
این یعنی دیپلماسی خرد کننده . این یعنی دشمنت رو کشک هم حساب نکنی . این یعنی هرچی رشتن پنبه کردن . فدایی داری آقا!
به این می گن دیپلماسی یک انقلابی، یک عزتمند
فدااااااایی داری آقا! فدااااااااایی
میلاد
خیلی جالب بود
مسعود
خداييش حال كرديم وقتي اين جمله را از آقا شنيديم
توي محل كار همه بشدت از اين حرف آقا لذت برديم
واقعا عجب جواب دندان شكني عجب جمله خوار كننده عجب پوزه مالوندني
بابا جهان پهلوان به اين آقا ميگن كه پشت همه را فقط با يه جمله به خاك مالوند
احسنت بر خلف خميني احسنت كه تا اكنون بعد از جمله آمريكا هيچ غلطي نميتواند بكند هيچ چيز زيباتري براي اين بيچاره هاي غرب و عاشقان سينه چاكش در دولت و وطن فروشان داخلي نميشد گفت و شنيد
احسنت شير مادر حلالت آقاي بزرگوار ما
ای جانم آقا جان!
این فرمایشات داغ کردن داره!
دوستان همه مطلب را داغ کنیم.
نیازی نیست ما داغ کنیم! چون قبلا تا بناگوش یانکی های کودن رو داغ کرده!
انصافا خیلییییی باحال فرمودند
آقای مان دیگه
شهاب
Iran, Islamic Republic of
مطمئنن امام خمینی هم اگر بودند، کمتر از این موضعگیری نمیکردند، فقط کافیه بعضی سخنرانی هاشون رو تو ذهنمون مرور کنیم.
آره داداشم. همینجاست که باید گفت:
خامنه ای خمینی دیگر است
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
بچه ها
اون ریخت نحس اوباما و جان کری و وندی شرمن که فکر می کردن خیلی زرنگن رو تصور کنید که بعد از این ضربه فنی، مثل پخمه ها چشماشون از حدقه زده بیرون و لالمونی گرفتن و مات و مبهوت با چشمای وق زده و دهن باز، به هم زل زدن! واقعا دیدنیه! تصورشو بکنید و فقط بخندید! :))
ای خدااااااااااا! من چقــــــدر این آقا رو دوست دارم! الهی قربونش بشم خداااااااااااا حفظش کن برامون تا ظهور آقامون!
هاشمی
خداوند به عمر عزت وبزرگی این اولاد پیامبر روز به روز بیفزاید که واقعا عزیز خداست ونعمتی برای مردم
سید امین طباطبائی نجفی
این سلامتی شیرین بر محضر آقای خویش عافیت باشد
ولایتمدار منتظر
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دوستان و شیرمردان ایرانی
میخوام توجه شما رو به نکته عجیب و جالبی جلب کنم:
هر موقع آقامون سخنرانی دارن و یا سخنی ایراد می فرمایند، کمی با تامل بیشتر بخونید و یا گوش کنید، یقینا متوجه نکات کلیدی خواهید شد که حاکی از اتفاقات آینده است و تا الان من هر کدومشون رو مو به مو دقت کردم اتفاق افتاده
آیت اله حسن زاده آملی فرمودند:
گوشتون به دهان آقا باشه که ایشون گوششون به دهان مبارک آقا امام زمانه (عج)
موحد
عاشقهاي امام عصر حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجهم، براي سلامتي سرباز امام زمان حضرت آيت الله خامنه‌اي صلوات بلند بفرستين.
United States
الحمدالله
علی
خیلی عجیبه که بعد از گذشت 34 سال از خیانت های آمریکا در منطقه هنوز هم بعضی " مسئولین" چشم امید به آمریکا دارند و مایه تاسف است که چگونه اینها " مسئول " می شوند. ای جانم فدای رهبر که علی وار مقاوم و در میان مسئولین تنهاست ولی حیدر ما مستحضر باشند که ما ملت تا آخرین نفس در خدمت ایشان هستیم.
نمی شه تعمیم داد و گفت رهبر تنها هستند قطعا مسئولینی هم داریم که شجاع و بصیرند حالا کم و زیادش جای بحث داره
اگر همه مسئولین ما به هم نمی پریدند و سنجیده و به جا حرف می زدند الان ایران گلستان شده بود. ولی حیف مسئولین ما وقتی با ملت روبرو می شوند با هم جنگ دارند ولی بین خودشان به هم می خندند. آقاجون فدایی داری
اين يك جمله ايشان برابر ده ها كتاب وفيلم وسمينار و.. محتوي داشت . عاقل به يك اشاره.