جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۹
۱۰
به بهانه پخش مجدد یک برنامه پس از چند هفته

رویکردمتفاوت سیما به‌موضوعات‌اجتماعی در 'مصیر'

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 410678
شب گذشته برنامه مصیر که به موضوعات و معضلات اجتماعی می پردازد، پس از یک کش و قوس چند هفته ای با موضوع پوشش و آرایش و بدحجابی، مجددا به آنتن شبکه یک بازگشت.
رویکردمتفاوت سیما به‌موضوعات‌اجتماعی در
به گزارش جهان، برنامه مصیر در طول چند برنامه گذشته خود با رویکرد علمی و دینی به موضوعات اجتماعی پرداخته که این رویکرد (تلفیق صحیح مباحث اجتماعی با نگاه مذهبی) تجربه جدیدی در برنامه‌های تلویزیونی است که قابل تقدیر است.

از سوی دیگر آیتم‌ها و گزارش‌های پخش شده در کنار گفتگوهای داخل استودیو از نقاط قوت برنامه است که با شناخت دقیق از مسائل تکنیکی بر کیفیت ارائه محتوا افزوده است.

اگرچه با توجه به سابقه کوتاه پخش برنامه ایراداتی نیز به چشم می‌خورد اما به نظر می‌رسد حمایت بلند مدت از این برنامه می‌تواند مصیر را به برنامه‌ای اثرگذار و پربیینده تبدیل نماید.

در همین رابطه مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما به خبرگزاری‌ها گفته بود: برنامه تلویزیونی «مصیر» برنامه خوب و پر بیننده‌ای است که شب‌های دوشنبه و هم زمان با برنامه پربیننده نود روی آنتن می‌رود و ما به همین دلیل تصمیم گرفتیم روز پخش برنامه را تغییر دهیم تا مخاطبانی که به هر دو برنامه علاقه دارند بتوانند با فراغ بال به تماشای هردو بنشینند.

برنامه «مصیر» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که به موضوعات و معضلات اجتماعی می‌پردازد و علی‌رغم گذشت زمان کوتاهی از آغاز پخش آن با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میلاد
برنامه زنده نیست؟؟؟؟
زندست، داشت می مرد ولی بچه ها زود دست بکار شدند.
عجیبه که به خاطر یه برنامه اجتماعی که می تونه تاثیرگذار هم باشه این شکلی برخورد می شه
United States
برنامه دیشب موضوع جذابی داشت فقط بدیش این بود که یک کارشناس داشت. قسمتهای قبلی مهمانهای بیشتری دعوت میشد
Iran, Islamic Republic of
این سرافراز داره سرفرازمون میکنه خداییش....
برنامه دیشب مصیر واقعا عالی بود. نمی دونم چرا برنامه های خوب تلویزیون را ساعاتی پخش می کنند که بیننده نتونه ببینه
از دیشب تا حالا از خیلیها تعریفشو شنیدم. بازپخش نداره؟
خیلی بی پرده و رک بود
احسنت
بخش طنزش با اجرای آقای احسان پور فوق العاده است
تا حالا اسمشو نشنیده بودم