جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پایان رایزنی سه‌جانبه ظریف،‌اشتون و برنز

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 392273
رایزنی سه جانبه محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران، کاترین اشتون هماهنگ کننده ۱+۵ و ویلیام برنز قائم مقام سابق وزیر خارجه و عضو تیم مذاکره کننده آمریکا در وین پایان یافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رایزنی سه‌جانبه وزیر خارجه ایران، هماهنگ‌کننده ۱+۵ و ویلیام برنز در وین پایان یافت. رایزنی سه جانبه محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران، کاترین اشتون هماهنگ کننده ۱+۵ و ویلیام برنز قائم مقام سابق وزیر خارجه و عضو تیم مذاکره کننده آمریکا در وین پایان یافت. این نشست حدود ۲ ساعت به طول انجامید.

امروز در سومین روز رایزنی‌ها در خصوص راه‌حل جامع هسته‌ای سید عباس عراقچی و سرگئی ریابکوف معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه به گفت‌وگو پرداختند و همزمان نیز یک دور نشست کارشناسی ایران و ۱+۵ (آمریکا،‌فرانسه، روسیه، چین، انگلستان و آلمان) به ریاست حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه ایران و استفان کلمنت دستیار ارشد کاترین اشتون برگزار شد که هر کدام در حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید.

شهر وین از روز سه‌شنبه میزبان دهمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای است و تیم مذاکره کننده ایرانی با هیأت‌های مذاکره کننده به صورت دو و سه جانبه به گفت‌وگو پرداخته است.

قرار است عصر امروز جان کری وزیر خارجه آمریکا به وین بیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *