پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واریز بخشی ازاقساط سهام عدالت به خزانه

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 442277
مبالغ واریزی به حساب خزانه و پرداختی به مشمولین سهام عدالت از سال ۸۵ تا پایان مرداد امسال به ترتیب ۱۴۵ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال و ۱۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال بوده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مبالغ واریزی به حساب خزانه بابت اقساط از سال ۸۵ تا پایان مرداد امسال ۱۴۵ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال عنوان شده است که از این میزان مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال مربوط به سال ۸۷، مبلغ ۳۰۱۱ میلیارد ریال مربوط به سال ۸۸، مبلغ ۴۴۱۹ میلیارد ریال مربوط به سال ۸۹، مبلغ ۱۶ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال مربوط به سال ۹۰، مبلغ ۲۴ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال مربوط به سال ۹۱، مبلغ ۴۲ هزار و ۵۴۸ میلیاد ریال مربوط به سال ۹۲، مبلغ ۳۶ هزار و ۶۸۳ میلیارد ریال مربوط به سال ۹۳ و مبلغ ۱۷ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال مربوط به پنج ماه گذشته است.

بر اساس این گزارش؛ مبالغ پرداختی به مشمولین طرح سهام عدالت از سال ۸۵ تا پایان مرداد امسال نیز حکایت از واگذاری ۱۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال دارد که تنها در سه سال ۸۵، ۸۶، ۸۷ به ترتیب ۱۷۳۹ میلیارد ریال، ۱۱ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال و ۳۱۳ میلیارد ریال برآورد می شود.

این گزارش می افزاید: بر اساس طرح توزیع سهام عدالت بخشی از سهام شرکتهای دولتی از سال ۸۵ تاکنون به این شرط به مشمولین داده شده است که در مدت ۱۰ سال از سود این سهام، اقساط آن پرداخت شود و پس از تسویه کامل، این سهام باید از سال آینده قابلیت خرید و فروش پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *