جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳
کفاشیان:

اعلام رای نهایی حدود ساعت ۹ و نیم

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 403676
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد جلسه انضباطی ای اف سی با اعلام رای در ساعات آینده به اتمام می‌رسد و احتمالا حدود ساعت ۹ و نیم رای نهایی اعلام می شود.
به گزارش جهان به نقل از پرشین ورزش، رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد جلسه انضباطی ای اف سی با اعلام رای در ساعات آینده به اتمام می‌رسد و احتمالا حدود ساعت ۹ و نیم رای نهایی اعلام می شود.

وی ادامه داد: مسئله این است که از یک طرف مدارک ما کامل است و از طرف دیگر هرگز در یک تورنمنت با مسئله‌ای مثل این مواجه نبوده ایم.

وی ادامه داد: در جلسه اول نتوانسته اند تصمیم نهایی را بگیرند و اعلام رأی به بعد موکول شده است. البته در کمیته انضباطی، اعضای عرب زبان هم داریم که این مسئله موضوع را برای ما سخت می‌کند و من فکر می‌کنم اگر اینطور نبود رأی به سود ما اعلام می‌شد.

کفاشیان در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به حقانیت ایران، رأی به سود طرفی باشد که حق با وی است. او اعلام کرد: شاید مقامات عراقی در ابلاغ حکم محرومیت غفلت کرده باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما به عراق باختیم، به یک کشور جنگ زده!!!!
Iran, Islamic Republic of
تیم فوتبال ما به تیم فوتبال یک کشور جنگ زده باخته
دقت کنید لطفا
انشالله که به نفع عراق که حقشون هست رای صادر بشه و مسئولان ورزشی ما شرم کنن ازین رفتارهای زشت و غیراخلاقی شون....ما مردم ذره ای نیاز به این بی اخلاقی ها نداریم....