جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۰۸

اظهارات در حد ارتداد زهرا رهنورد در حمایت از بمب گذاران

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۲۶
کد مطلب: 113371

رهنورد روز گذشته در حمایت از اظهارات وقیح همسرش در خصوص حق جو بودن بمب گذاران تهرانی و حسینیه شیراز ،قانون شرعی قصاص را زیر سوال برد و اظهار داشت:اعدامهای تحریک آمیز و خشونت بار این ایام توسط حاکمیت، بويژه اعدام پنج جوان که در روز یکشنبه 19 اردیبهشت به بهانه حضور در گروهکها اعدام شده اند، سؤالهای متنوعی را به ذهن هر انسان آزاده و تحلیلگری متبادر می کند. مثلاً: - اصلاً چرا اعدام؟ چرا بدترین مجازات در حق انسانها و ملت اعمال شده است؟

لازم به یادآوری است که سالهای ابتدای انقلاب که جبهه ملی قانون شرعی قصاص را زیر سوال برده بود از سوی حضرت امام مرتد شناخته شدند.

به گزارش جهان وی در ادامه با حمایت از  شیرین علم هولی که به جرم بمب گذاری در غرب تهران اعدام شده بود، وی را ریحانه بهشتی دانست و گفت:آیا اعدام زنان و خشونت در حق لطیف ترین بندگان خدا، موجب سرافرازی حاکمیت است یا نشان ضعف و ذلت آن؟ و این درحالی است که بفرموده پیامبر، زن به ریحان تشبیه می شود: «إنَّ النّساء ریحانة» - آیا با این همه ادعای اسلام مداری رژیم، این اقدامات خشن، بازجوییها، زندانهای طویل المدت، و نهایتاً اعدامها، زنان را به اسلام علاقه مند کرده یا موجب بدبینی زنان و جوانان به اسلام شده است به نحوی که حتی عبادات بنیادی مثل نماز و روزه را هم برای آنها زیر سؤال برده است؟

رهنورد ضمن همدردی به خانواده های افراد اعدام شده اظافه کرد:من زهرا رهنورد بعنوان عضو کوچکی از ملت، در اینجا به تمام مادران داغدار و زنانی که فرزندان و شوهرانشان اعدام شده اند یا در کف خیابانها به دست مزدوران کشته شده اند پیام می فرستم: ای زنان دلیر و شجاع، در این غم و اندوه عظیم، در کنار شما هستم و بدانید که این خونها به بار می نشیند و پاداش هزینه سنگین داغ جوانان صبح آزادی و دموکراسی خواهد بود اما دریغ و افسوس از این همه ظلم حاکمیت بر ملت؛ ملتی که هیچ کس را ندارد جز خداوند عالم

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا چي ميگه اين داره بازبون بيزبوني ميگه انقلاب و اسلام كشك خوب بگيرينش ديگه.
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان يك ايراني به زهرا رهنورد افتخار ميكنم و چشم شما مزدوران سايت جهان كور باد كه نميتوانيد عظمت اين شيرزن ايراني و صاحب تئوري معروف و جهاني "داماد لرستان و فرزند آذربايجان" را ببينيد.
Iran, Islamic Republic of
شهید ایت در اوایل انقلاب گفته بود که زهرا رهنورد و موسوی جزئ گروه فراماسونی هستند خدا را شکر که خود را دارند نشان می دهند
Iran, Islamic Republic of
برای من سوال پیش اومده به نظر من رابطه موسوی و رجوی از همان اوایل انقلاب یک رابطه تنگاتنگ بوده و تقسیم کار کرده اند
Iran, Islamic Republic of
چه جالب. خانم رهنورد برای هر گفته خود از قرآن، امام و ... مثال می آورند.
وقت این حرکتها به پایان رسیده. پیشانی ابن ملجم هم جای سجده داشت. یزید و شمر هم ادعای مسلمانی می کردند. هارون و مامون نیز مثلا دغدغه اسلام داشتند. شعار سازمان منافقین نیز از دل قرآن برآمده. اما کدامیک بوی اسلام می دهد؟
بعد از رحلت حضرت رسول ص همه نماز می خواندند اما تنها نماز علی بود که مثل نماز حضرت بود.
خانم رهنورد ما همه می دانیم تو متفکر ترین زن عالم!!! و سردسته فراماسونرهای ایران هستی پس نیازی و این نطق ها نیست.
United States
درود بر چنین زنان شجاعی که دوشادوش مردانشان در جهت آزادی های مدنی و دفاع از حقوق اولیه انسانها گام بر میدارند.
زنده باد آزادی و نابود با دیکتاتوری ظلم و ستم و استبداد
Iran, Islamic Republic of
مزدور خودت با اون شوهر منافقت هستی...
Iran, Islamic Republic of
اگر مسئولين نمي توانند از حق مردم و خون شهيدان دفاع كنند اعلام كنند كه خودمان مي دانيم كه چگونه با منافقين و ريا كاران برخورد كنيم
Latvia
منافقین از کفار بدترند . ( امام خمینی)
Iran, Islamic Republic of
اصلا انتشار نظر این فردخودش تبلیغ اوناست خواهشا از این کارا نکنید.
Iran, Islamic Republic of
خوب هويت خودشونو نشون دادند. مزدورهاي آمريكايي. بريد خودتونو درست كنيد بعد بياييد از بقيه ايراد بگيريد.
Iran, Islamic Republic of
انشالاه با همونا محشور بشه!
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنورد به خانواده هاي داغداري كه عزيزانشان را در عملياتهاي تروريستي اين جنايتكاران از دست دادند نيز تسليت گفتي ؟.خوب معلومه كه تسليت نگفتي چون آنها حسابشان از شما جدا بود .ديندار بودند و چون تو وهمسر بويي از خدا وانسانيت نبرده ايد از اين خانواده هاي شهدا دلداري نكرديد . مردم بخدا قسم زهرا رهنورد 1000 مرتبه از مريم رجوي بد تر است و موسوي هم 1000 مرتبه از مسعود رجوي . اينها كاري از دستشان بر نمي ايد وگر نه روي مريم رجوي و مسعود رجوي را سفيد ميكردند. دست خدا وامام زمان در كار بود كه اينها رييس جمهور نشدند.
Iran, Islamic Republic of
دعا ميكنيم با همونها محشور بشن به اميد خدا هيچ عضوي از اين ملت نيست كسي كه به امام و شهدا خيانت كرده باشه
Iran, Islamic Republic of
اي خدا از دست اين زن و شوهر !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خواستم ان قسمت اخر جمله او را اصلاح كنم
من رهنورد همسر (هيچكس)بعنوان يك عضو بي بصيرت از همه انهاي كه اعدام شده اند حتي خانواده ريگي ابراز همدردي ميكنم انشا الله كه با عمر ابن سعد و شمر و يزيد محشور شوند
Iran, Islamic Republic of
.البته از این ها انتظار بیشتر نیست
مرگ بر جیره خور انگلیس
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم همان خداوند عالم ملت! جواب تو را بدهد. ظالم شمایی که نه تنها ظلم به نفست می کنی، بلکه با افکار و حرفهایت این همه ظلم به نظام روا می داری.
Iran, Islamic Republic of
یه فیلم امریکایی بود که نقش اولش برای جمع گروه، خودش رو مامور اجرای حکم جا میزد و محکوم به اعدام ها رو زنده نگه میداشت تا بعدا براش بجنگن. اینطوری یه گروه از تبهکارها رو دور خودش جمع کرد که همگی بهش مدیون بودن!
Iran, Islamic Republic of
کاملا قابل فهم است که در یک زمان خاص ، هاشمی ، موسوی ، رهنورد و کروبی مصاحبه می کنند و پیام می دهند ، همه هماهنگ شده هست و از یکجا نشات می گیرد
Iran, Islamic Republic of
به اين خانم بايد گفت جطور اين "لطيف ترين بنده خدا" ميتونه آدماي ديگه و بچه هارا با بمب گذاري از بين ببره .هند جگرخوار هم زن بود . شرم كنيد و دكان ودستك عوام فريبي تان را جمع كنيد.
Iran, Islamic Republic of
رای همسر من در لرستان و آذربایجان از احمدی نژاد پایین تر اعلام شد .. مگر می شود لر ها و ترک ها داماد و فرزندشان را بی خیال شوند و به احمدی رای دهند ؟
این برای ما ملاک تقلب در انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنورد فقط خواستند از خانواده های این افراد دلجویی کنند واگر نه قصدشان زیر سوال بردن اعدام نیست.ضمن اینکه اعتراض این خانم به نحوه برگزاری این دادگاه هاست
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اینا دیگه پیر و فرتوت شدند دست خودشون نیست زده به سرشون.
نه تنها زده به سرشون بلکه زده به چشمشون مگه همین خانم چهارخط دعای سال تحویل یکیشو جا ننداخت با یک فرمول ساده میشه نتیجه گرفت اگه از 4خط دعا یکیشو جا بندازه از 6666 آیه قرآن 16667 آیه جا میندازه اینم اون آیات قصاص رو حتما جا انداخته از قوه قضاییه عاجزانه تقاضا داریم سران فتنه را دستگیر و محاکمه نکنه تا باعث انبساط خاطر مردم ایران شوند.
Iran, Islamic Republic of
دیگه چقدر بگیم مرگ بر موسوی منافق ؟ واقعا برای مسئولین باید تاسف خورد که با این همه سستی و بیخیالی در قبال این همه دریدگی و خباثت فقط دارن دلهای مردم انقلابی رو میشکنند .
Iran, Islamic Republic of
واقعا متأسفم که چنین فردی سالها رئیس و استاد دانشگاه بوده تو این مملکت. دستگاه قضایی منتظره چیه؟ چرا اقدامی نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم این سخنان عوام فریبی برای چیست؟ با نظر این خانم به اصطلاح متمدن ، هرکسی می تواند بکشد ، نه یک نفر هرچند نفر که دلش بخواهد و جزایش هم این هست که برود زندان ، لااقل برای یک عمر !!! فقط یک سؤال خون این خانم و جنایتکاران دیگر از خون صدها نفر انسان بیگناه دیگر که نه متعلق به جریان خاصی هستند و نه برای دفاع از کسی آمده بودند و فقط جرمشان حضور در حسینیه ، یک مکان مقدس بوده است . ظالم شما هستید که با وقاحت تمام همه چیز این مملکت را به بازی گرفته اید . آبرو و شرف این ملت مظلوم رو ، فقط یک جمله ایشان درست بود این ملت و نظام هیچ کس را ندارد جز خدا ، جرم ما و این مردم و این نظام برآمده از مردم این است که پرچم اسلام اصیل و ناب محمدی را در دنیا برافراشته و ساده لوحان و فریبکارانی امثال این خانوم هم با همه دست و پا زدن هایشان در آن جایی ندارند و الا چه کسی در اجرای حکم قصاص و احکام اولیه اسلام که جزو مترقی ترین احکام هست مخالف هست .
خانوم رهنورد ! ظالم نابوده حتی اگر لباس مدرن روشنفکری به تن داشته باشد ! ماهستیم و آنروز خواهد آمد .
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنورد شما به این خانواده ها تسلیت می گویید پس این همه شهید چی که برای این میهن رفتند وجان خود را از دست دادند تا کسانی مثل شما باییند واین مملکت را این طوری کنند.
Iran, Islamic Republic of
وقاحتم حدي داره من موندم قوه قضايه داره چيكار مي كنه دنبال چه مدركو سنديه اينا همه كار دارن مي كنن هرچي دلشون مي خواد مي گن تاره. هيچ كس باهاشون كاري نداره. اين يعني عدالت؟؟ اين يعني حق مردمو گرفتن؟ مسئولين يكم به خودشون بيان . يا جلوشونو بگيرين يا جلوشونو مي گيريم
Iran, Islamic Republic of
ميدونيد چيه اوناکه توسط اين ريحانه بهشتي بمگذار کشته شدند(شهيد شدند) حقشان بود چون اين ريحانه بهشتي براي احقاق حق بودن خودو اربابان غربیش مجبور بوده اينها را بکشه ديگه چرا قدر اين ريحانه بهشتي را ندانستيم داشت براي آزادي مردم ؛ بمب گذاري مي کرد و مردم را مي کشت چرا نمي فهميد نظريه به اين راحتي رو!!!
Iran, Islamic Republic of
زهرا رهنورد هوس کرده بود نامش بعنوان "ملکه" ابران و " بانوی اول" در تاریخ ثبت شود و اما مردم این خواسته را رد کردند او الان فقط در فکر انتقام از این مردم است زهرا رهنورد خبری از کسانی که به دست همین ریحانه بهشتی او و گروهک پژاک به شهادت رسیدند ندارد؟؟آخر اینها که دها نفر زن و بچه هم در میانشان بود آدم نیستند ؟
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید اون قسمت از صوت شهید دیالمه رو در مورد چگونگی روشن فکر شدن این خانم رو کنار این متن بگذارید بعد هر کی میاد اینجا یه صلوات به روح اون شهید بزرگوار بفرسته...
Iran, Islamic Republic of
البته این ریحانه کمی زهرین بوده است؟!!!
Iran, Islamic Republic of
به ایشان توصیه می کنیم به خط امام و رهبری برگردند و آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران خراب نکنند و راه تفرقه را نپیمایند.امین
Iran, Islamic Republic of
لطفا سخنراني شهيد ديالمه رو در مورد اين يگانه دوران و نادره ي دهر(!!!!!) بذاريد كه هم خودش و شوهرش رو خوب تشريح كردن.
خانم زهرا رهنورد . اگر فرزند شما را اینها می کشتند باز هم دفاع می کردید .هرچند که دردفاع هم تبعض قایل شدید وزنان را از مردان جداکردید اعدام انها به جنسیت نبوده بلکه به عملشان بوده شما باید اول فکری به حال خودت کنی
ايكاش قوه قضاييه علاوه بر مفسدان اقتصادي ، بر مفسدان اجتماعي نظير اين فرد وشوهرش خواب را حرام مي كرد.
Iran, Islamic Republic of
خداوند با همين به اصطلاح ازادي خواهان محشورتون كنه انشا الله
Iran, Islamic Republic of
انقلاب اسلامي ايران از نوع اين زن و شوهر را قبلا هم ديده است. براي انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي اين زن و شوهر غريبه و ناآشنا نيستند. خانم رهنورد لطف كن ساكت شو. ما ملت ايران و ما خانواده شهدا نخواهيم شما از ما دفاع كني بايد چه كسي را ببينيم. ما مدافعي مثل شما نمي خواهيم. اتفاقا نظام جمهوري اسلامي اگر جايي به آيات قرآن عمل نكرده باشد درست درباره شما و خانواده شما و خانواده هاشمي و غيره و ذلك است. بايد پيش از اينها دست شما را از نظام كوتاه مي كرديم كه نكرديم. امروز نظام چوب اعتماد به شما و كوتاه آمدن در برابر شما را مي خورد. خدا رحمت كند امام خميني را. اي كاش همانطور كه تكليف منتظري را روشن كرد تكليف شما را هم روشن مي كرد و بعد مي رفت. رهبر انقلاب اين روزها خيلي مسئوليت سنگيني را بر دوش دارد. مواجهه با شما و امثال شما بسیار سخت است.
Iran, Islamic Republic of
با این حرفها و کارها دستگیر نمی شید حسرت دستگیر شدن را به گور می بریدآخه شماها از کم هم کمتریدمثل اراء اونکه از باطله ها هم کمتر بود
Iran, Islamic Republic of
وقتی لطیف ترین بندگان خدا با قساوت و بیرحمی بمب گذاری می کند خدا به داد بقیه برسد. خانم شما با اصل اسلام یعنی فرامین الهی مخالفت دارید.
United States
کامنتهارو می بینیم خوشحالیم روز به روز زور می زنید عصبانی هستید پس عصبانی باشید از این عصبانیت بمیرید
Iran, Islamic Republic of
همه دست به دست هم دادين با سوژه كردن موسوي و زنش همه ملت را سر كار بزارين .اي بابا كجاي كارين .....
Iran, Islamic Republic of
لابد اونهایی که تو حسینه تکه تکه شدند و شهید شدند اونها جزء ریحانه جهنمی بودند
Iran, Islamic Republic of
این عناصر حقیر چرا تا الان برای این ملت دلسوزی نمیکردن؟ یعنی رژیم یه دفعه اونم تو سال 88 بد شد؟ تا قبل از اون خوب بود که شما در دفاع از این مردم مظلوم!! حناق گرفته بودین؟ آخه دروغ و تزویر تا کی؟ چرا راستشو نمیگین که چون تو انتخابات شکست خوردین و از این شکست شدیدا احساس سوزش میکنین مردم رو بهانه بیانیه های سراسر دروغتون میکنید.
اگه یه زن زیر ماشین شوهر شما بمب بذاره و اونو به هلاکت برسونه باز میگید که اون زن ریحانه است ؟!!
خداوندا شر این جماعت دون مایه را از سر نظام و ملت بزرگ ایران کم بفرما
United States
شمااهنوز فرق قصاص با اعدام را نفهمیده اید! این افراد به اتهام واهی محاربه اعدام شدند نه قصاص!!!
Iran, Islamic Republic of
لعنت به امیه و امویان سلام بر حسین و حسینیان
اگه فیلم ساز بودم، این فیلم رو می ساختم:
این زن دیوانه است
Iran, Islamic Republic of
به ریحانه نبی فاطمه زهرا(س) واگذارت کردم !من چند وقت پیش کامنت گذاشته بودم که موسوی و زنش کم کم کفر خود نسبت به اسلام و قرآن رو رو خواهند کرد؛ بفرمایید این یک نمونه بارزش؛حالا خانم "قرآن پژوه" که من نمیدونم تو کدوم مکتب خونه ای قرآن رو پژوهیده حکم مسلم قرآن رو زیر سوال میبره!اون موقع میگن احمدی نژاد واسه چی اومده پرونده "ریحانه میر حسین" رو افشا کرده!
United States
واقعا شرم آوره دوستان جهان نیوز...چرا اخه دروغ می گید به اون دنیا هم اعتقاد دارید ...موسوی کجا اعدامی ها را حق جو نامید...؟چرا بیانیه را کار نمی کنید....چرا دو تا جمله مجزا را با فعل و فاعل جدا قاطی می کنید و جمله جدید می سازید ...به خدا دنیای اخرتی هم هست ....
راستی چرا گذاشتند یک هفته قبل از سالگرد انتخابات 88 اینها رو اعدام کردند؟؟؟؟!!!
برادران ..... ممنون از اطلاع رسانيتان
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزی ها هنوز کجاشو دیدین ! روزی فرا می رسد که تک تک شما را بکشیم .... ان شاء الله تعالی
Iran, Islamic Republic of
به آقای آملی لاریجانی رئیس محترم قوه تبریک می گم با این همه صلابت
Germany
حدیث را هم که اشتباهی خوانده اند! درستش این است: المرأة ريحانه وليست بقهرمانة. ایشان حتی نمی دانند که النساء جمع است و ریحانه مفرد است و جمله ای که ایشان نقل می کنند از نظر قواعد عربی غلط است. حالا با این سواد و تحصیلات بالا به ما درس اسلام شناسی هم می دهند؟!
Germany
میدونید چی؟!! آدم اگه اعتقاد واقعی داشته باشه از عواقب کارهاش میترسه.«بگذارید محض رضای خدا برای آخرین بار صدای مادرم را بشنوم.» این جمله یکی از اشخاص اعدامی بوده. این شخص چی کرده یا نه روش بحث نمیکنم. روی این جمله تکیه میکنم. من داشتم این شخص رو اعدام میکردم برای رضای خدا برای عاقبت خودم باید بهش اجازه صحبت با مادرش رو میدام. با اینکار کمی از گناهاش و کمتر کردم و به گناه خودم اضافه کردم آیا این ارزش داره؟!!! ای انسانهای با دین و مذهب از عواقب کارتون بترسید اگه به اون دنیا اعتقاد دارید برای یک لحظه با خودتون خلوت کنید ببینید تا حالا چقدر بار مثبت جمع کردید برای اون دنیا. به خدا آه میگیره!!! میگند خدا صبرش زیاد ولی یک روز لبریز بشه دیگه شده. عاقبت صدام رو به یاد بیارید. خداوند به تک تک انسانهاش بیشتر رحم کنه.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز دروغ گو دروغ گو
فقط خالی بندی بلدی
Iran, Islamic Republic of
بنظر من این زن و شوهر در حال تست بازیگری هستند
Iran, Islamic Republic of
دو کلام هم بشنویم از مادر عروس!!
Iran, Islamic Republic of
برادران و خواهران عزيز سلام عليكم آنچه در اين ايام براي يك شيعه واقعي اهميت دارد ولايت مداري است و در سايه ولايت انشاء الله اين كشتي اسلام بسلامت به منزل خواهد رسيد ( چه غم ديوار امت را كه دارد چون تو پشتيبان چه باك از موج بحر آنرا كه باشد نوح كشتيبان) عزيزان من اگاه باشيد كه بايد از برنامه الهي با خبر گشت در اين برنامه حتي حضور شيطان رجيم نيز براي مومن خير است چرا كه بايد سره از ناسره تميز داده شود لذا حضور اين اشخاص نيز براي بيداري مومنين و اشنايي با زواياي فتنه هاي آخر الزمان و كسب تقوي بسيار اهميت دارد . موضوع اين است كه تو برادر و خواهر مومنم چگونه مي انديشي و عمل ميكني وانشاء الله بهره اي ميبري . اندكي صبر سحر نزديك است واسلام و علي من تبع الهدي
United Kingdom
این زن و همسرش دیگر برای همه معلوم الحال هستند. قرآن می فرماید: ثم کان عاقبه الذین اسائو السوئ ان کذبوا بایات الله.
اینها حرفهای بزرگتر و سخیف تر از این هم خواهند زد.
ولی عجبا بر برخی افراد که داعیه اصولگرائی و سینه چاکی برای انقلاب دارند ولی سایتها زیر نظر ایشان هیچ اشاره ای به اطلاعیه این زن و شوهر نکردند. در حالیکه کوچکترین اشتباهات دولت را با زبانی تمسخر آمیز مورد انتقاد قرار می دهند .
خداوند چهره منافقینی همچون موسوی و کروبی و رهنورد را روشن ساخت . انشا الله چهره منافقین مرموز تر را نیز روشن سازد.
Iran, Islamic Republic of
فردا که جنایات این شیادان در انفجار بمب در حسینیه شیراز و ... از سیما پخش شد و اعتراف و ندامتشان پخش شد صدای تشت رسوایی شما هم پخش خواهد شد و در مقابل سوال خانواده محترم شهدای خردسال این جنایت شرمنده خواهید شد که : براستی به کدامین گناه کشته شد؟
Iran, Islamic Republic of
حرفهاي بسيار مثبت و متيني زدند خانم رهنورد.
Iran, Islamic Republic of
تبریک عرض می کنم حکم ارتداد هم که صادر می کنید. شما که از روند دادرسی در عدالتخانه صادق لاریجانی اطلاع ندارید از کجا چنان مطمئن حکم ارتداد مخالفان احکام قضایی را صادر می کنید . من می پرسم که شما که ریگی خائن را با چنان صلابت دستگیر می کنید و واقعا هم این دستگیری جای تشکر دارد آیا این دنیا و حفظ قدرت به هر قیمت اینقدر ارزش دارد. مگر شما پیرو همان امامی نیستید که گفت دنیا از عطسه بز هم کم ارزش تر است حال چه شده که سران کشور ما برای حفظ قدرت پاک ترین افراد را زندانی می کنند و احکام سنگین مبرند.
Iran, Islamic Republic of

به نظر شما دستگاه قضایی داره چه می کنه؟/
میشه این سوال رو برای نظرسنجی بذارید؟
Iran, Islamic Republic of
بمب گذاري درست است دلبندم. بمب گزار يعني بمب را برپا داشتن! معني نمي ده دوست داشتيد تصحيح كنيد
Iran, Islamic Republic of
من هنوز موندم زهرا رهنورد با چه رویی خودشو مفسر قرآن معرفی کرد.
اونوقت این مفسر قرآن اومده با یه بازیگری که به ... در سینما معتقده-معتمد.آ- گفتگو پیرامون زنان کرده!
تو هم مثل شوهرت بدجوری سقوط کردی.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من خود این خانم رهنورد هم باید به دلیل محاربه . ایجاد فتنه به همراه اون شوهر اعدام بشه!
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی خیانت تا کجا ؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نظر منم اینه که اهمیت دادن به حرفها ونظرات این آدم ها است که به اونها میدان میده تا بازهم ابراز فضل کنند اگر چند وقت ازشون خبری وگفته ای درج ومنتشر نشه میفهمن که باید بشینن تو حمام خونه شون وبرای خودشون آواز سر بده و خودشون از صدای خودشون خوشششون بیاد ملت ما خیلی باهوش تر از این حرفها هستن خیلی جالبه کسانی رو که این اعدامی ها کشتن بشر نبودن !!!!!ولی اینا که مفسد فی الارض هستن باید از حق بشریت شون دفاع بشه!!!!!!

نسترن
United Kingdom
فكر كنم اينها دچار سنت استدراج شده باشند .... پناه بر خدا از اين سنت
United Kingdom
البته فكر كنم اين سنت رو رد كرده اند و سنت املا شامل حالشون شده باشه ... اين يعني با سرعت نور بسوي درك رفتن ... خدا نصيب هيچ انسانآزاده اي نكنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهید بزرگوار دیالمه روحش شاد
ادبیاتش خیلی شبیه مجاهدین خلق شده. این خانم ام الفتنه سنگینی طناب دار را بر گردن خودشون احساس کرده اند. در حقیقت برای خودش نگرانه!
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به اولين نظريه كه دلش به حال مادر معصوم سوخته بايد گفت مگر بچه اي كه در مراسم عزاداري حضرت زهرا در حال شيرخوردن در بغل مادر بود و باتفاق خواهر خردسالش كشته شدند عزيز مادر نبود كه اينان الان اينطور اشك تمساح ميريزند . مردم به اينگونه حمايتها عادت دارند . منافقين تا توانستند مردم بيچاره را ترور كردند و بچه را از مادر و پدر جدا مي ساختند ولي وقتي دم يكي شان لاي تله گير ميكرد فرياد انسان خواهي شان به آسمان بلند بود.
Iran, Islamic Republic of
اینگونه اظهار نظرها از یک جهت مثبته، اون هم اینه که ارتباط گروهکها و وابستگیشون به هم برای همه عیان میشه و جای هیچ بهانه و توجیهی هم باقی نمیمونه.

چقدر رسانه هایی مثل کیهان میگفتن اینها همه سرشون تو یه آخوره، بهش انگ میزدن که بخاطر مسائل جناحی این حرفها رو میزنه.

حالا در نظر بگیرید ملاقات موسوی با نهضت آزادی، حمایت قاطع از بمب گذار گروهک سلطنت طلب و پژاک، اینا که دیگه ساخته پرداخته حسین شریعتمداری نیست.

اما جنبه منفی این موضع گیریها و عدم برخورد قوه قضاییه این هست که از یک طرف قبح این جرم (بخصوص زیر سوال بردن حدود الهی) از بین میره و از طرفی اینها رو برای از سر گرفتن فتنه گری و اغتشاش تشویق میکنه.
Sri Lanka
موسوی وهمسرش عروسکهای کم بها.
از این انسانها با افکار پوسیده وفاسد غیر از این توقعی نیست . .این نتیجیه اطاخت از باطل است که تروریست مسلم وخونخوار دا حق جو میدانند.انشالله با انها وتمامی قاتلان از اول تاریخ تا کنون محشور شوند.
Iran, Islamic Republic of
يادم ميايد روزي درسالهاي اوج جنايات منافقين يك دختر منافق رو دردبيرستان ما ثبت نام نميكردند واو براي معلم ها ومدير خط ونشون ميكشيد وتوي حياط مدرسه هوار مي زد كه يك روزي ماپيروز ميشيم ومياييم وبه هرتيرچراغ برق يكي ازشماها رو اويزون ميكنيم ازاون سالها خيلي گذشته ونميدونم اون دختر فريب خورده چه سرنوشتي پيدا كرد وتوي بيابانهاي عمليات مرصادسرش به سنگ پرندگان ابابيل خورد يا نه اما اونچه كه قطعي هست سرابي هست كه او وامثال او به دنبالش راه افتادن وافرادي مثل زهرا رهنورد با اين شعارهاي توخالي اون بيچاره ها رو خام كردن من فكرميكنم افرادي مثل جنايت كاراني كه اعدام شدن ودستشون به خون مردم بيگناه الوده شده بايد به اين سرنوشت دچارميشدن چون اونها ارزوي قتل تك تك ملت ايران به امر اربابانشون رو دارن اما ازجرم عظيم منافق سازهايي مثل رهنورد هم نبايد گذشت ونبايداونها رو ازاد گذاشت تاهرفتنه اي كه ميخواهند به پاكنند.
Iran, Islamic Republic of
جای سعید امامی خالیست اگه بود امثال این قورباغه سبز حالاحالاها تو نوبت اظهار نظر بودند/
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای آملی لاریجانی
ریاست محترم قوه قضاییه
باسلام
بدینوسیله مراتب شرمساری خودرا بعنوان یک ایرانی شیعه و رزمنده و جانباز دوران پرشکوه دفاع مقدس از ایجاد محیط امن برای تلاوت اباطیل توسط افرادی که سی سال قبل توسط شهید بزرگوار دیالمه همه ابعادشان روشن شده است ، از شما توقع داریم تا حداقل نیم نگاهی به جریان خزنده ضد شیعی و ضد فرهنگ و ضدنظامی که بدلیل عدم تبیین استراتژی در حال نهادینه شدن است ، داشته باشید.
یاعلی
زن متفکر که می گفتن این بود؟

Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت شما دوستان

راستش من یک سوال دارم خواهش می کنم از شما جواب من رو بدید
این زهرا رهنورد و از او بدتر فائزه هاشمی به چه دلیل تا به حال دستگیر و اعدام نشده اند ؟
Iran, Islamic Republic of
رئيس قوه قضائيه ميگه به دليل مصلحت نظام با سران فتنه و ايل و طايفشان كاري داريم ، مصلحت نظام در اين است كه اين عده افراد م بيان عليه نظام و اسلام حرف بزنن .
Iran, Islamic Republic of
فقط میگم الهی شکر که رای نیاوردند.
Iran, Islamic Republic of
من نیز به خانم دکتر زهرا رهنورد و همسر قهرمان ایشان درود میفرستم. انصافا که چه سخنان زیبا و متینی را مطرح کردند. خداوند انشاءالله این بانوی سرافراز و همسر بزرگوار ایشان را که نور چشم ملت ایران هستند، حفظ کند.
متفكرترين دختر لر جهان اين حرف ها را نزده!
اينا حرفاي شيرين عسل عبادي است چرا دروغ ميگين؟!
Iran, Islamic Republic of
اونی که هیچ کسی رو نداره تویی . ملت ایران اول خدا رو داره بعد خدا به ملت عزیز ما رهبری فرزانه را هدیه داده که ملت قدر این نعمت رو خوب می دونه و در زیر سایه ی ایشان و عنایات امام عصر و خدا دستان فتنه گر و چهره های منافقانه ی امثال تو رو میشه .
Iran, Islamic Republic of
به دوستان توصیه میکنم صحبتهای شهید دیالمه در اوایل انقلاب در مورد میرحسین موسوی و خانم رهنورد گوش کنند. با یه جستجوی کوچیک توی اینترنت میتونین پیدا کنین. اونوقت میفهمین که چرا اینها این روزها دارن ماهیت ضد دینی خودشون را تحت لوای روشنفکری نشون میدن.
شهید دیالمه حدود بیست و هفت هشت سال پیش حرفهایی زد در مورد اینها که گویی امروز اینها را دیده بود.
Iran, Islamic Republic of
چه میکنند این عروس آذربایجان وداماد لرستان!!!!!
ببینید آخرعمری به چه دریوزگی افتادند!!!!!این تازه اولشه.
Iran, Islamic Republic of
شهيد ديالمه در سالهاي قبل مواردي از اقدامات اين موسوي و همسرش را افشا نمود.
اين زوج راهشان در انحراف روشن است.منطق و استدلال اگر اصلاحشان نكرد اميد از اصلاحشان قطع ميشود...موسوي چرا درس عبرت نميگيري..؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
حتما باید تروریست و ادم کش باشیم تا بانوی سبزپوش خون ما رو محترم بشمره
اگه تو مجلس سیدالشهدا بدست حامیان تروریست جنبش سبز کشته بشیم خونمون بی ارزشه
درود بر شهید دیالمه
Iran, Islamic Republic of
آقاي قوه قضائيه آيا اين اظهارات سخيف و اعمال ضد انقلابي براي صدور حكم اعدام يك نفر كافي نيست؟
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم :
خانم رهنورد چطور شده که تازه به یاد سخنان پیامبر اکرم (ص) افتادی . اگر پیامبر فرمودند زن ریحان است همانطور هم با تاکید خیلی بیشتر فرمودند در زمان غیبت ولی فقیه ، چرا این قسمت هاش برای گوش های تو نا آشناست و قابل فهم و هضم نیست ما رهبری داریم مدیر و مدبر و نظام و قانونی داریم که به داشتنش افتخار می کنیم و کشوری که به آن و مردمش عشق می ورزیم نه اینکه مثل تو و شوهرت و سبز پوشان دیگر باعث کشت و کشتار جوانان ساده دل و پر شور و محبتمان شویم و آنها را به خاطر رسیدن به قدرت زیر پا له کنیم دیگه حنای شما ها برای این مردم رنگی نداره .
Iran, Islamic Republic of
خانم محترم بسه دیگه کمتر سرت رو مثل کبک زیر برف کن یک ذره به خودتون بیاین ببینین این ملت به رهبر ، نظام و قانونشون عشق می ورزن و آماده فرمان رهبرشان هستند اگر می بینین کاریتون ندارن چون هنوز رهبرو مقتداشون دستور نداده وگرنه حتی از جسدتون چیزی نمیذارن باقی بمونه تا دیگران درس عبرت بگیرن پس بهتره بفمین که هیچ کدومتون در دل این ملت جایگاهی ندارین و دستتون برای همه رو شده
Iran, Islamic Republic of
باید کلاهمونو بذاریم بالاتر بالاخره این خانم سالها رییس یکی از مذهبیترین دانشگاههای کشور بوده و دانشجوهای مومن پرورش داده ،البته با حضور اساتیدی همچون شیرین عبادی!!!
Iran, Islamic Republic of
خوب حق هم داره چون خودشو شوهرش بايد جواب خون شهدا رو بده
Iran, Islamic Republic of
چرا دادستان عمومی بر علیه اش اعلام جرم نمیکند !
United States
کم کم دارم به صحت سخترانی شهید دیالمه در مورد این زوج رویایی پی می برم. ان شهید بزرگوار در 30 سال پیش چه بصیرتی داشت که الان خیلی از بزرگان ما ندارند. روحش شاد!
Iran, Islamic Republic of
اگر از باطل یاد نکنی خواهد مرد . موسوی و رهنورد هم مصداق باطل می باشند . خدا را شکر که آنها خودشان با دست خودشان در حال رسوا کردن خود هستند .
Iran, Islamic Republic of
این "دختر لر" باز هم در افشانی کرده؟
Iran, Islamic Republic of
گر شهيد سعيد امامي زنده بود الان همه اينها سينه قبرستون بودن
Iran, Islamic Republic of
تیتر مطلب توسط کدام مفتی کار شده الی ماشاالله در این کشور مفتی وقاضی ومجری و...وجود دارد .ریاست این خانم از چند ماه اخیر مسئله
دار شده؟ما ملت سرعت جو گیر شدنمان خیلی بالاست
Iran, Islamic Republic of
اینها تازه دارن خودشونو رو میکنند!! گرگانی در لباس گوسفند ، حیف اون چادری که امثال این زن بدنامش میکنند
Iran, Islamic Republic of
والا من موندم که اینها واقعا این حرفها رو زدن یا نه، ولی خیلی خیلی مسخره است اگه این مسئله درست باشه! واقعا آدم باید به درجه بسیار متعالی از نظر کج فهمی رسیده باشه که این حرف ها رو بزنه، البته این عاقبت فلان کاران است!
بالاخره گرگ زاده گرگ شدنش عجیب نیست، خانم رهنورد هم همینکه درجه خودشون رو از روشنفکرترین آدم دنیا به کوچکترین عضو ملت پایین آوردن بازم جای شکر داره!
Iran, Islamic Republic of
من به درایت حضرت آقا از صمیم قلب ایمان آوردم.تمام تلاش این روشنفکران کوردل، برای قدیس و قدیسه شدن هست، برای این هست که نظام رو به برخورد علیه خودشون وادار کنن و بعد پیراهن عثمان
سلام و دردود خدا بر شهید دیالمه!
Iran, Islamic Republic of
وای بر رهنورد مرتد
سلام به نظر خانم رهنورد وهمسرش که جز خیانتکارانی بیش نیستند وبدانند با تمام این حرفها یی که میزنند مردم ما هوشیارند ،آنها بدانند خون تمام شهیدانی که برای پایداری این نظام ریخته شده به هیچ وجه پایمال نخواهد شد مگر اینکه افرادی مانند زهرا رهنورد وهمسر خیانتکارش بخواهند پایمال کنند که با وجود مردمی فداکار وباایمان و ولایتی به هیچ وجه موفق نخواهند شد
باسلام درو خدا برشهیدان
به نظر من زهرا رهنور و همسرش جز خیانتکار هیچ چیزی نیستند آنها باید بدانند با وجود مردمی فداکار وولایتی هیچ وقت نمیتوانند بر سر این ملت خراب شوند ملت ما رهبری فداکار و بسجی دارد وخونها داده اند تا این نظام پایدار مانده وما نخواهیم گذاشت که افرادی مانند زهرا رهنورد وهمسرش دست از پا خطا کنند و مطمئن باشید اگر صلاح باشد رهبر انقلاب جوابشان را خواهد داد . در ضمن من اسم زهرا رهنورد را اول آوردم که بگویم موسوی بدون همسرش هیچی نمیشود ...