سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

عملیات شبعا انتقام خون شهیدان غزه بود

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۳۹
کد مطلب: 404477
وقتی رسانه‌های مختلف از هلاکت و مجروح شدن تعداد زیادی از نظامیان صهیونیستی در منطقه شبعا خبر دادند، اهالی غزه ضمن تبریک و تهنیت به حزب الله، تاکید کردند دوران به ثمر نشستن پیروزی در برابر صهیونیست‌ها فرا رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اهالی غزه با ابراز شادی و خوشحالی از عملیات انتقام جویانه حزب الله علیه اشغالگران صهیونیستی در کشتزرهای شبعا در لبنان تاکید کردند که دوران شکست و ناکامی به سر آمده و زمان به ثمر نشستن پیروزی ها علیه اشغالگران صهیونیستی فرا رسیده است.

آنان همچنین تاکید کردند که عملیات قهرمانانه علیه سربازان اسرائیلی برای جهان عرب و اسلام به ویژه مردم فلسطین شادی بزرگی را به ارمغان آورد.

اهالی غزه با استناد به این عملیات و نیز شکست اسرائیل در حمله اخیر به غزه، تاکید کردند که اشغالگر صهیونیستی آسیب پذیر تر از تار عنکبوت است به ویژه اینکه در جریان حمله اخیر به غزه، ضربات سخت و دردناکی را متحمل شده و به هلاکت ۷۰ سرباز و مجروح شدن صدها نفر دیگر اعتراف کرد.

آنان همچنین این سوال را مطرح کردند که جنگ با کسانی که هزاران فروند موشک های قوی از جمله موشک ایرانی فاتح ۱۱۰ را در اختیار دارد چگونه خواهد بود؟

عملیات شبعا انتقام خون شهیدان غزه بود

در همین ارتباط محمد الزعانین از اهالی غزه ضمن ابراز خوشحالی از هلاکت تعداد زیادی از سربازان صهیونیستی در کشتزارهای اشغالی شبعا تاکید کرد: هر عملیات قهرمانه ای که به دست مقاومت در غزه و یا مقاومت لبنان تحقق می باید، شادی بزرگی را برای اهالی غزه به ارمغان می آورد، زیرا این عملیات برای آنان به مثابه انتقام از خون شهیدانشان است.

وی افزود: عملیات شبعا قابل پیش بینی بود، زیرا در واقع پاسخ و واکنش طبیعی به حمله چندی پیش اسرائیل علیه رزمندگان حزب الله در القنیطره بود از همین رو ما فلسطینی ها عملیات حزب الله را منحصر به فرد دانسته و معتقدیم رزمندگان مقاومت با این کار دشمن را غافلگیر کرده و تعداد زیادی کشته و زخمی در صف آن باقی گذاشتند.

حزب الله باید ضربه دردناکی به دشمن بزدل وارد آورد

الزعانین همچنین گفت: واکنش رژیم صهیونیستی به این حمله هر چه که باشد، حزب الله باید برای مقابله و رویارویی با آن آماده باشد و با تمام توان برای دفاع از لبنان و خاک این کشور به مقابله برخیزد و ضربه دردناکی به دشمن بزدل وارد آورد.

أحمد طبازة از دیگر اهالی غزه نیز عملیات حزب الله در کشتزارهای شبعا را واکنش طبیعی و مشروع به ترور فرماندهان این حزب در القنیطره دانسته و گفت: به محض شنیدن هلاکت سربازان اسرائیلی در نزدیکی مرزهای لبنان شادی بزرگی نثار ما شد زیرا کشتن سربازان اشغالگر وظیفه عربی و اسلامی بوده و در چارچوب تلاش برای بیرون راندن آنان از اراضی اشغالی جا دارد.

لزوم هوشیاری مقاومت

وی مقاومت را به هوشیاری در برابر اشغالگران اسرائیلی فرا خوانده و گفت از آنجا که این عملیات هلاکت تعدادی از سربازان اسرائیلی را به دنبال داشت، پاسخ اشغالگران گسترده خواهد بود از همین رو باید هوشیار بود.

بلال محمد و لؤی رجب از دیگر ساکنان غزه نیز تاکید کردند این عملیات پشت دشمن اسرائیلی را به خاک مالید و نشان داد که اشغالگران دیگر توان مقابله با مقاومت در لبنان و یا غزه را ندارند.

محمد عبد الباری یک فعال فلسطینی نیز با تاکید بر اینکه در برابر ظلم و ستم باید پیروزی و عزت را محقق ساخت، گفت: حزب الله با این عملیات شادی را برای ما به ارمغان آورد، آن هم در شرایطی که در الشجاعیه، الزنه و بیت حانون شاهد تجاوزات صهیونیستی بوده و اخیر نیز با ترور فرماندهان حزب الله در القنیطره رو به رو شدیم.

وی تاکید کرد: این عملیات مژده بوده و نشان می دهد حزب الله هرگز ساکت نخواهد نشست و به سرعت واکنش نشان خواهد داد، همانطور که عملیات کشتزارهای شبعا نیز در راستای حفظ عزت و کرامت ما صورت گرفت.

عبدالباری تصریح کرد: امروز اسرائیل دیگر آن اسرائیلی که ظلم کرده و کسی به آن واکنش نشان نمی داد، نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *