پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تمدید مهلت ارائه اظهار‌نامه مالیاتی

پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 415178
سازمان امور مالیاتی از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان ۱۳۹۳ تا ۳۱ فروردین امسال خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علی عسکری -رئیس کل سازمان امور مالیاتی - در بخشنامه‌ای اعلام کرد: نظر به مصادف بودن مهلت ارائه اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) سال ۱۳۹۳ با تعطیلات نوروز و با توجه به درخواست‌های مودیان محترم موضوع نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور تکریم مودیان گرامی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده، مودیان می‌توانند اظهارنامه دوره چهارم مالیاتی (فصل زمستان) سال ۱۳۹۳ را تا پایان روز دوشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۴ ارائه کنند.

همچنین در این بخشنامه آمده است: مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال ۱۳۹۳را تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ارائه کنند، می‎توانند در صورت درخواست کتبی، از بخشودگی جرایم عدم ارائه اظهارنامه و تاخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق در موعد مقرر برای دوره مزبور استفاده کنند. بر این اساس، مودیان مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی این نظام مالیاتی به نشانی WWW.EVAT.IR اطلاعات تکمیلی در این ارتباط را دریافت و نسبت به ثبت اظهارنامه خود اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *