جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

واکنش به قراردادهای میلیاردی در والیبال

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 435671
رئیس سازمان لیگ والیبال در واکنش به اینکه عنوان شده قرارداد برخی بازیکنان تیم ملی میلیاردی است گفت: همه قراردادها در سازمان لیگ نزد من است و تنها یک بازیکن از یک میلیارد تومان بیشتر دریافتی داشته است.
به گزارش جهان، منوچهر پورحسن در گفتگو با مهر، درباره اعتراض های برخی مربیان نسبت به ولخرجی تیم‌های خاص و افزایش دستمزدهای بازیکنان لیگ برتری عنوان کرد: نمی‌دانم این مربیان از چه چیزی صحبت می‌کنند و من نمی‌توانم دنبال کاری بروم که هیچ مدرکی درباره آن وجود ندارد. هر کسی در هر زمینه‌ای مدرکی دارد ارایه کند تا سازمان لیگ و فدراسیون والیبال درباره آن بررسی‌های لازم را انجام دهد. درست مثل قضیه صغر سن که می‌گفتند فلان بازیکن تقلبی است. برای ما مدارک قانونی سند است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قراردادهای ملی‌پوشان والیبال میلیاردی است، عنوان کرد: قرارداد میلیاردی در والیبال وجود ندارد. همه قراردادها در سازمان لیگ و نزد من است. سال گذشته تنها قرارداد سعید معروف میلیاردی بود که در میانه‌های راه هم او قراردادش را فسخ کرد و به لیگ روسیه رفت.

پورحسن ادامه داد: اگر قراردادی را ببینیم که مشکل داشته باشد ثبت نمی‌کنیم. از قبل هم گفته‌ایم هر قراردادی که مبلغ آن نسبت به سال گذشته کمتر باشد را ثبت نمی‌کنیم چونکه مشخص است پشت پرده تصمیمات دیگری گرفته می‌شود. به طور معمول ۲۰ تا ۳۰ درصد نسبت به قرارداد فصل قبل افزایش خواهیم داشت و این عرف نقل و انتقال است.

پورحسن در خصوص وضعیت نماینده ورامین در لیگ برتر گفت: رئیس هیات و نماینده این شهر به فدراسیون والیبال آمد و گفت با اسپانسر دیگری در لیگ حاضر می‌شوند و درخواست مهلت دادند. در جلسه‌ای که آنها با داورزنی داشتند من هم حضور داشتم و دیگر خبری نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *