پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

سوءاستفاده از نام دانشگاه‌تهران در یک شرکت

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۰
کد مطلب: 458270
شرکتی که از نام دانشگاه تهران سوء استفاده می کرد با حکم مراجع قضایی و پیگیری های مسئولان این دانشگاه منحل شد.
به گزاش جهان به نقل از مهر، یک شرکت سهامی خاص که تحت عنوان «شرکت دانشگاهی پژوهشگران و نوآوران دانشگاه تهران» با شماره ثبت ۴۰۶۹۷۱، فعالیت‌هایی را با سوء استفاده از نام و اعتبار دانشگاه تهران در حوزه آموزش و پژوهش انجام می‌داد، با پیگیری دانشگاه تهران و حکم قوه قضائیه منحل و آگهی انحلال آن نیز از طریق روزنامه رسمی ۲ آذر ماه ۱۳۹۴ ابلاغ شد.
 
اعضای هیات‌مدیره این شرکت، با سوءاستفاده از نام و جایگاه دانشگاه تهران، فعالیت‌هایی را خلاف مقررات آموزشی و پژوهشی دانشگاه تهران انجام می‌دادند که با پیگیری‌های صورت‌گرفته، در گام نخست فعالیت این شرکت متوقف و سپس نسبت به پیگیری انحلال این شرکت توسط دانشگاه تهران اقدام و پس از صدور حکم و درج آگهی انحلال، این شرکت به صورت قانونی تعطیل شد.
 
اداره‌کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران، ضمن تاکید مجدد بر تعطیلی قطعی این شرکت، به اطلاع عموم می‌رساند هرگونه فعالیت تحت نام و عنوان این شرکت در هر موضوع، عنوان و محتوایی غیرقانونی و قابل پیگرد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *