پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

امکان ثبت تخلف پزشکان توسط خبرنگاران

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 441377
معاون نظارت بر درمان وزارت بهداشت از ایجاد سامانه‌ای با قابلیت داشتن یوزر و پسورد برای ارائه گزارش تخلف پزشکان از جمله در حوزه زیرمیزی از طرف خبرنگاران و نمایندگان مجلس خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، میردهقان معاون نظارت بر درمان وزارت بهداشت در نشست خبری به مناسبت هفته دولت از ایجاد یک سامانه ثبت گزارشات و تخلفات پزشکی خبر داد و اظهار کرد: سامانه‌ای راه‌اندازی خواهد شد و با ارائه یوزر و پسورد، به اصحاب رسانه و نمایندگان مجلس تخلفات پزشکی از جمله دریافت‌های غیرمتعارف (زیرمیزی) به طور ویژه و سریع پیگیری می‌شود.

در ادامه توضیح میردهقان محمد حاجی‌آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت نیز در توضیح بیشتر عنوان کرد: سامانه ۱۶۹۰ دو ورودی دارد که ورودی اول دریافت گزارشات است و ورودی دوم تفکیک تماس‌ها است. بنابر این این یوزر و پسورد در ورودی دوم تعریف می شود تا گزارشات خبرنگاران و نمایندگان مجلس از تخلفات پزشکی در کمترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه میردهقان معاون نظارت بر درمان خاطرنشان کرد: طراحی این یوزر و پسورد طی هفته‌های آینده برای خبرنگاران و نمایندگان مجلس محقق می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *