چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۰
محمد دهقان در گفت وگو با جهان:

احتمال برخورد سخت با جریان انحرافی وجود دارد

نباید کلیت دولت بعنوان جریان انحرافی متهم شود
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 191672
احتمال برخورد سخت با جریان انحرافی وجود دارد
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر جریان انحرافی مشی خود را به گونه ای تنظیم کند که نظام دچار بن بست شود، و مصالح نظام اقتضا کند، احتمال برخورد سخت با این جریان قبل از پایان دوره ریاست جمهوری دور از ذهن نیست. 

محمد دهقان نماینده چناران و طرقبه در مجلس در گفت وگو با خبرنگار جهان با اشاره به نحوه رفتار یا برخورد با جریان انحرافی، گفت: در این زمینه باید موضوع را از دو نظر مورد توجه قرار داد. یک نظر بین دلسوزان نظام مورد اتفاق و اجماع است اما ۲ نظر دیگر در همین زمینه وجود دارد که مورد اختلاف است. 

وی افزود: همه دلسوزان نظام معتقدند که باید به گونه ای مراقبت نمود تا جریان انحرافی موجب اختلال در نظام اسلامی نشود و دولت بتواند تا پایان دوره به کار خود ادامه دهد. همچنین باید طوری رفتار کرد تا کلیت دولت که متشکل از هزاران مدیر معتقد، ولایی و خدمتگزار است، بعنوان جریان انحرافی متهم نشود. 

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: البته اتخاذ این استراتژی بدان معنا نیست که جریان انحرافی خیالش راحت باشد و احساس کند هر اقدامی از سوی آنها بدون هزینه خواهد بود. 

دهقان گفت: اگر جریان انحرافی مشی خود را به گونه ای تنظیم کند که نظام دچار بن بست شود، و مصالح نظام اقتضا کند، احتمال برخورد سخت با این جریان قبل از پایان دوره ریاست جمهوری دور از ذهن نیست. 

وی با اشاره به ۲ نظر اختلافی بین دلسوزان نظام در خصوص جریان انحرافی افزود: برخی از دلسوزان نظام معتقدند که چون افراد قدرتمند دولت و برخی از مقامات ارشد اجرایی وابسته و حامی جریان انحرافی هستند، باید با این جریان دست به عصا حرکت کرد و نسبت به تخلفات متعدد این جریان و مفاسد عقیدتی، مالی و اجتماعی آنها غمض عین نمود. 

نماینده چناران و طرقبه تصریح کرد: این عده معتقدند جریانی که اعتقادی به مصالح کشور و منافع مردم نداشته باشد، در مقابل هر کاری اقدام به فرافکنی و برهم زدن آرامش جامعه خواهد کرد. بنابراین نباید هیچ بهانه ای بدست این جریان داد. 

دهقان اضافه کرد: عده دیگری از دلسوزان نظام تاکید دارند که اولا مصالح نظام اقتضا می کند که با هر تخلف و فسادی برخورد جدی شود و از سوی دیگر اگر جریان انحرافی به حال خود رها شود و تحت فشار قرار نگیرد، در وادی مفاسد بزرگتر فرو خواهد رفت. 

وی افزود: این عده معتقدند که اگر فشار از روی این جریان برداشته شود و احساس آرامش داشته باشد، خطر برهم زدن آرامش جامعه توسط این جریان بیشتر می شود و در سایه انفعال نیروهای دلسوز نظام، آنها برای پیشبرد اهداف انحرافی خود گامهای بعد را بر می دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بايد دست عوامل انحراف در تيم اقتصادي دولت را بدون ترحم قطع كرد.
Iran, Islamic Republic of
منحرفین مجلس چرا کسی رو نگران نمیکنه؟
دولت همون جریان انحرافی و جریان انحرافی همون دولته.
Serbia
برخورد سخت با بدهکاران بانکی گرفتن دسته چک بود با اینا فکر کنم ژتون غذای ریاست جمهوری بهشون ندن
Iran, Islamic Republic of
جالب است هیچ جرم اثبات شده ای برای جریان انحرافی موهوم شما وجود ندارد و آن گاه عضو هیئت رئیسه مجلس که خودش به واسطه احزاب به نمایندگی رسیده است از موضع نظام سخن می گوید و تهدید می کند و دولت را هم به محاکمه می کشاند؟؟ واقعا الگو هستیم و با این شیوه حتما همه مسلمانان در تاسیس حکومت اسلامی به ما اقتداء خواهند کرد که نماینده ای جای کلیت نظام دستور بگیر و ببند و محاکمه و برخورد شدید می دهد.. راستی ما نفهمیدیم مگر رهبری با مردم تعارف دارد؟؟ چگونه است ایشان می گوید مسئولین قوا دارند تلاش می کنند برای مردم دلسوزی می کنند و غیره بعد عده ای می آیند به گونه ای سخن می گویند کانه رئیس جمهور دارد تحمل می شود؟!!!
جریان انحرافی و تهدید های آمریکا شیطان بزرگ ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند.
چراغ سبزهای جریان انحرافی به آمریکا را نادیده نگیرید.
United States
در این مملکت حتی به قیمت به خطر افتادن کیان نظام اسلامی با هیچ صاحب منصبی برخورد سخت نخواهد شد
United States
رهبر با هیچکس تعارف نداره منتها احزاب و گروهها وقتی به حق یا ناحق منافع خودشونو در خطر می بینن فکر می کنن نظام در خطره!
البته از حق هم نگذریم بعضا رفتار این جریان باعث به مشکل خوردن نظام در برخی موارد هست مثل ادعای دوستی با مردم اسراییل و...
Iran, Islamic Republic of
در آغوش کشيدن وزير امور خارجه رژيم جنايتکار آل خليفه و برباد دادن آبروي کشور. اين هم يکي از جرمهای اثبات شده و علني خدمت کسي که گفته جرم اثبات شده اي عليه اين جريان وجود ندارد.از منظر حقوقي هم چون قطعا برخلاف قانون و بدون نظر رهبر بوده يک جرم مسلم است.
Iran, Islamic Republic of
ديگه چه نقشه انتخاباتي داريد؟
فتنه را ول كرده ايد و افسانه مي سازي برادر!