سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۸
۳
سید جلال را دو دستی از دست داد ؟

تصمیم بزرگ و اشتباه برانکو

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 436373
برانکو لوکا ماریچ مدافع کروات و البته هموطنش را به سید جلال ترجیح داد تا شاید یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی اش را انجام داه باشد و در واقع ریسک بزرگی کرد که از مربی باشخصیت و باسابقه چنین تصمیمی بعید بود
تصمیم بزرگ و اشتباه برانکو
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا : تیم پرسپولیس در هفته اول رقابتهای لیگ برتر فصل جاری مقابل تیم پدیده در خانه متوقف شد ، سرخپوشان با این که ترکیبی جوان و هجومی داشتند ولی دو گل روی اشتباه فردی مدافعان خود دریافت کردند تا همگان ناخودآگاه به یاد سید جلال حسینی بیفتند و احساس کنند که کمبود او در این تیم احساس می شود .

البته مشکل برانکو به خط دفاع ختم نمی شود و با رفتن نوری و گابریل این تیم با کمبود هافبک بازیساز مواجه است .برانکو در بازی نخست به اجبار خط حمله تیمش را با تیپ نوع دوم روانه میدان کرد. اما بدون پلی میکر! اگرچه علیپور با ضربه سر گل زد و رامین رضاییان با پاس های عمقی اش در چند نوبت بازیکنان تند و تیز پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد اما قطعا اگر یک بازی ساز واقعی مثل نوری و گابریل در ترکیب پرسپولیس بود، پدیده دقایق پر التهابی را سپری می کرد. بدترین اتفاق برای مهاجمان تند و تیز پرسپولیس این است، برانکو به آنها و سرعت شان دل بسته اما خبری از هافبک بازیساز نیست. مهمترین بازیکنی که آنها در این پست جذب کردند محسن مسلمان است که نمی شود در طول یک فصل چندان به او دل خوش کرد. چون یا مصدوم است و یا نا آماده …

سید جلال خیلی دوست داشت در تیم سابقش دوباره بازی کند ، حتی مسئولان باشگاه هم در این مورد بارها موافقت خود را اعلام کرده بودند و برای نگه داشتن وی چندین بار این موضوع را به برانکو یاد آوری کردند ولی همیشه پاسخ این بود که سید جلال در فهرست برانکو نیست !؟

سید جلال مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: چرا می‌گویند من پای پرسپولیس ایستادگی نکردم؟ سال دومی که من در پرسپولیس بودم توانستیم یکی از بهترین عملکردها را در خط دفاعی داشته باشیم و اگر بدشانسی نمی‌آوردیم می‌توانستیم قهرمان شویم. من همیشه با جان و دل برای پرسپولیس کار کردم و حتی سرم را برای پرسپولیس می‌دادم و با بی‌پولی و نداری این باشگاه ساختم و حق من نیست این حرف‌ها پشت سرم گفته شود.

در ضمن برادرم که وکیل من است چند بار برای باقی ماندنم در پرسپولیس مذاکره کردند حتی برادرم پیش‌قدم شد و برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس آمد و با افتخار هم این کار را انجام داد چرا که پرسپولیس از همه ما بزرگتر است و نباید برای حضور در این تیم کلاس بگذاریم. برادرم به عنوان وکیل من به صورت حضوری و تلفنی برای باقی ماندنم در پرسپولیس صحبت کرد و هستند آقایانی که می‌توانند در این باره شهادت دهند. پس اگر من نمی‌خواستم در پرسپولیس بمانم این پیشقدم‌ شدن‌ها چه بود؟

رف من این است که باشگاه‌ها در پایان فصل ابتدا با داشته‌های خودشان توافق می‌کنند و سپس در صورت عدم توافق به سراغ بازیکنان دیگر می‌روند. اما با این همه من برای حضور در پرسپولیس خودم پیشقدم شدم که این برای من یک افتخار است چون پرسپولیس و هوادارانش آنقدر بزرگ هستند که حضور در این تیم افتخاری است. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و بازیکنانی در این تیم همیشه حضور داشتند که با جان و دل بازی می‌کنند و هیچ بازیکنی نمی‌تواند سر پرسپولیس منت بگذارد. خود من همیشه با همه وجود برای پرسپولیس بازی کردم تا دل هواداران شاد شود.

همچنین وی درباره اینکه گفته می‌شود او بیشتر از مبلغ قراردادش از پرسپولیس پول گرفته، افزود: آیا فوتبال ایران و باشگاه‌ها آن آنقدر بی‌صاحب شده‌اند که من بیشتر از قراردادم پول بگیرم؟! من همین حالا حدود ۴۰ درصد از مبلغ قراردادم با پرسپولیس باقی مانده و به من پرداخت نشده که به احترام هواداران و نام بزرگ پرسپولیس لب باز نکردم چون می‌خواهم آنها در آرامش باشند اما مگر می‌شود به بازیکنی بیشتر از قراردادش پول داد؟ مگر پرسپولیس مشکل مالی ندارد پس چطور این باشگاه می‌تواند بیشتر از قراردادم به من پول بدهد؟ پول خودم را کامل ندادند آنوقت این حرف‌ها برای من درست می‌شود.

به هر روی برانکو لوکا ماریچ مدافع کروات و البته هموطنش را به سید جلال ترجیح داد تا شاید یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی اش را انجام داه باشد و در واقع ریسک بزرگی کرد که از مربی باشخصیت و باسابقه چنین تصمیمی بعید بود ولی متاسفانه در همان هفته اول جای خالی سید جلال که طرفداران پرشماری نزد هواداران قرمز دارد کاملا احساس شد و اگر در آینده این تیم نتواند به نتیجه برسد تبعات خوبی برای برانکو نخواهد داشت .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میلاد
این اشتباه از برانکو بعید بود...
باران
خدایا فکر هواداران با تعصب و فراوان قرمزها باش
قرمز
خدایا تیم ما پرسپولیس را در پناه خود نگه دار