چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۲

خواب اشرار شرق کشور ربوده می‌شود

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 387477
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس جنوب‌شرق کشور گفت: با آغاز پروازهای شبانه پرنده‌های نیروهای نظامی و انتظامی کشور، خواب از اشرار و گروهک‌های تروریستی ربوده می‌شود.
خواب اشرار شرق کشور ربوده می‌شود
به گزارش جهان، علی خلیل‌آبادی اظهار کرد: به‌دنبال تحرکات گروه‌های تروریستی، با توجه به اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی و به‌منظور محدود‌کردن هر چه بیشتر تحرکات آنان از این پس پرواز شبانه پرنده‌های کشور در منطقه جنوب‌شرق کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان عرصه را بر خود فروختگان و گروهک‌های معاند تنگ‌تر می‌کند.

وی به تسنیم گفت: آغاز مانور عملیاتی پرنده‌های نیروهای نظامی کشور در منطقه سیستان و بلوچستان هشداری برای اشرار و گروه‌های خود فروخته است، نیروی‌های نظامی و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی هر جا که پای امنیت ملی کشور در بین باشد با اقتدار کامل ورود و توطئه را در نطفه خفه می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس جنوب‌شرق کشور خاطرنشان کرد: از این پس به‌طور متناوب، پروازهای شبانه برای کنترل و اشراف کامل‌تر مرزهای استان سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ حَصِّنْ ثُغُورَ الْمُسْلِمِينَ بِعِزَّتِكَ ، وَ أَيِّدْ حُمَاتَهَا بِقُوَّتِكَ ، وَ أَسْبِغْ عَطَايَاهُمْ مِنْ جِدَتِكَ ....

خداوندا درود بر محمد و خاندان او فرست و سرحد كشور مسلمانان را به عزت خود محفوظ دار
و نگاهداران آن را به نيروى خود تقويت فرما و از دارائى خود عطاى فراوان بر ايشان بخش‏...

فرازی ازدعای امام سجاد (ع) برای مرزداران
United States
شما زمین رو بچسبید که به همین راحتی میرن تو روستا و خون یک جوان مظلوم معلم رو به زمین میریزن آسمون پیشکشتون.