شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

عماد رضا گرانترین بازیکن لیگ برتر

جمعه ۱۲ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 161007
مهاجم عراقی شاهین به دلیل حضور درتیم ملی کشورش ،شاهین را در برابر پاس همراهی نکرد.

به گزارش گل عماد رضا که قرار بود از ابتدای نیم فصل دوم واز بازی با نفت آبادان ،بوشهری ها را همراهی کند ،سه دیدار را به دلیل مشکلات ثبت قراردادش که توسط مسئولین شاهین صورت گرفت از دست داد.

او از بازی با سپاهان وهفته بیست ویکم به میدان آمد ودر ۷دیداری که شاهین را همراهی کرد تنها دوگل به ثمر رساند.او دربازی هفته بیست وهشتم هم غایب بود.عماد دو اخطاره است واگر ۶ بازی بعدی را بدون محرومیت ومصدومیت وغیبت به میدان برود ۱۳بار بازی کرده که با توجه به رقم قراردادش گرانترین بازیکن لیگ خواهد بود.


برای او ۸۴۳میلیون(با احتساب مالیات وهزینه رضایت نامه)هزینه شده که هر بازی حدود ۶۵ میلیون دریافت کرده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسم الرب الشهدا و الصديقين
در كجاي دنياي حرفه اي فوتبال از پول بيت المال مسلمين بازيكن استخدام ميكنند كه حقوق يك ماهش بيش از 12 ماه كار كردن يك مدير با سابقه و عالي رتبه نفتي است؟!!
اگر قرار است به كسي پولي بدهيم بابت توپ زدن بايد از جيب بخش خصوصي باشد و بس! بعد مي بينيد كه در كمترين زمان فوتبال ايران رشد فراواني مي كند و الا با پول بيت المال حرام اندر حرام اندر حرام است
Iran, Islamic Republic of
چرا؟چرا با پول بيت المال اينطوري مي كنند؟چرا با پول فقير فقرايي كه حتي نان يك شب را هم ندارند اينطوري مي كنند؟ما اگر اميدي يه عدالت خداوند نداشتيم خاكمان به سر بود؟انشاالله كه امام زمان(عج) هر چه زودتر ظهور كنند و اين حق خوريها را از تمامي ظالمان جهان بگيرند و قبل از برپايي روز قيامت و فرارسيدن عدالت خداوند در آن روز ،با عدالت امام زمان(عج) دل تمامي مظلومان جهان شاد شود.انشاالله