پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آمریکا حامی جریانات تروریستی منطقه است

شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 431502
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا حامی بزرگ تروریسم در منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود و از تمام جریانات تروریستی منطقه حمایت کامل می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش حقوق بشر آمریکایی که پیش از ظهر امروز (شنبه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، با اشاره به سخنان صریح مقام معظم رهبری در رابطه با جنایات آمریکا اظهار داشت: بدون شک ایشان به درستی فرموده‌اند که باید از هفتم تا دوازدهم تیر را به عنوان حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کرد چرا که این چند روز حکایت‌های تلخی را برای ما یادآوری می‌کند.

وی افزود: آمریکایی‌ها و حامیان آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دچار چالش بزرگی شدند، چرا که انقلاب اسلامی پرونده آنها را بست.

زاکانی به دو مولفه تشکیل دهنده کشورها اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی سلطه‌گری و سلطه‌پذیری دو مولفه کشورها بوده است، اما جمهوری اسلامی ایران مولفه سومی را مطرح کرد و آن سلطه‌ستیزی بود که منافع کشورهایی مثل آمریکا را به خطر می‌انداخت.

وی ادامه داد: ایران در حقیقت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به قطب مستضعفین تبدیل و زمینه تشکیل یک حکومت جهانی براساس آیات قرآن شد.

زاکانی افزود: در مقابل نیز آمریکایی‌ها در پی چیرگی تمدن غرب بر جهان بودند و قصد دارند با خوی خود برتربینی این موضوع را در همه جای جهان ترویج دهند و به چپاول ملت‌ها بپردازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه به روش‌های سلطه‌گری آمریکا اشاره کرد و گفت: ترویج آزادی غربی و برهنگی در بخش فرهنگی، ایجاد رعب و وحشت به دنبال ترویج و تبلیغات نادرست علیه کشورهای اسلامی از طریق رسانه از جمله این روش‌ها بوده است.

زاکانی خاطرنشان کرد: آمریکا اکنون یکی از کشورهایی است که بیشترین بمب هسته‌ای را دارد اما دیگران را محکوم به داشتن آن می‌کند و با بیان جمله‌هایی همچون حقوق بشر و امنیت جامعه بشری به دنبال ترویج افکار خود در جهان است.

وی تاکید کرد: آمریکا یکی از مدافعان منافقان است که تاکنون ۱۷ هزار نفر از مردم بیگناه ایران را از طریق ترور به شهادت رسانده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا با خون دیگران ارتزاق می‌کند و به دنبال زیاده‌خواهی است.

زاکانی در ادامه به شلیک موشک آمریکایی به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا که خود را مهد تکنولوژی می‌داند چطور متوجه نوع هواپیمای ایرانی نشده است و به آن شلیک می‌کند.

وی با اشاره به دموکراسی تاکتیکی آمریکا گفت: نوع دموکراسی در یمن، بحرین، عراق، افغانستان، سوریه و لبنان با هم متفاوت است. امروز مردم به واسطه کدام نوع سلاح‌ها در یمن و بحرین به شهادت می‌رسند.

زاکانی در پایان تاکید کرد:‌آمریکا حامی بزرگ تروریسم در منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود و از تمام جریانات تروریستی منطقه حمایت کامل می‌کند.
https://jahannews.com/vdccxsq0i2bq1p8.ala2.html
jahannews.com/vdccxsq0i2bq1p8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *