پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

"دادگاه مهدی هاشمی را علنی کنید"

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 405006
بسیج دانشجویی ۶۴ دانشگاه‌ استان قزوین در نامه‌ای به ریاست قوه قضائیه اعلام کردند: پرونده «مهدی هاشمی» آزمونی بزرگ برای قوه قضائیه است و ملت انقلابی و مومن منتظر برخورد و رسیدگی به این پرونده بدون هیچ اغماضی هستند.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی ۶۴ دانشگاه‌ استان قزوین در نامه‌ای به ریاست قوه قضائیه پیرامون پرونده مهدی هاشمی اعلام کردند: پرونده «مهدی هاشمی» آزمونی بزرگ برای قوه قضائیه است و ملت انقلابی و مومن منتظر برخورد و رسیدگی به این پرونده را بدون هیچ اغماضی هستند.

متن این نامه به شرح زیر است:

« ریاست محترم قوه قضائیه
حجت‌الاسلام والمسلمین صادق آملی لاریجانی
سلام علیکم

با صلوات بر پیامبر پاکی‌ها حضرت محمد (ص ) و آل محمد (ص) و با احترام، ضمن تبریک آغاز سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، بدینوسیله بخشی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های استان قزوین به شرح ذیل برای استحضار به حضورتان ارسال می‌شود.

باور قلبی داریم که انقلاب اسلامی ایران تجلی تحقق اسلام ناب محمدی (ص) است که بر تارک این دین مبین، اصلی به نام عدل می‌درخشد و نمادش مولای متقیان حضرت علی (ع) است.

همه به یاد داریم که تیغ بران عدالت اسلامی در سال ۱۳۶۷ با فرمان قاطع امام خمینی (ره) منافقین کور دل را بسزای اعمال ننگین‌شان رساند و برخی خواص نتوانستند برقراری عدالت اسلامی را تحمل کنند و خود را از قطار انقلاب پیاده کردند.

این روزها با اعلام حکم و رسیدگی به پرونده جناب آقای محمدرضا رحیمی، که جای تقدیر و تشکر از جنابعالی و همکاران محترم‌تان را دارد، این اقدام نشان‌دهنده شروع فصلی نو در مبارزه با دانه درشت‌ها مفاسد اقتصادی است.

حال ریاست محترم قوه قضائیه

آزمونی بزرگ‌تر و انقلابی‌تری را در قبال پرونده آقای مهدی هاشمی در پیش دارید که ملت انقلابی و مومن منتظر برخورد و رسیدگی به این پرونده را بدون هیچ اغماضی و جناح سیاسی و توجه به پشت گرمی‌های این آقازاده را دارند، نکند خدای ناکرده پرونده این آقازاده به جهت آقازاده بودن و منصوب بودن به یکی از سران نظام، به تخلفات مالی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی‌اش رسیدگی نشود و در اعلام حکمش تخفیفی قائل شوید.

همان طور که امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند: «در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود، هیچ شخصی یا نهادی نمی‌تواند با عذر انتصاب به اینجانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب‌کشی معاف بشمارد. با فساد در هر جا وهر مسندی باید برخورد یکسان صورت گیرد.»
می‌دانیم که شما بسیار آگاه‌تر از ما در زمینه جرائم وی در داخل و خارج از کشور هستید و با قاطعیتی که از جنابعالی سراغ داریم، ایمان داریم که همچون همیشه بدون در نظر گرفتن موقعیت خانوادگی آقای مهدی هاشمی برخوردی قاطع و در عین عدالت با وی خواهید کرد.

خواهشمندیم دادگاه مربوط به برخی از جرائم آقای مهدی هاشمی از جمله پرونده «استات اویل» که توسط طرف سوئدی رسانه‌ای شده و یا رسیدگی به جرائم وی در فتنه در سال ۱۳۸۸ به صورت علنی برگزار شده، تا پاسخی دندانشکن به یاوه‌گویی‌های برخی از رسانه‌های داخلی و حتی رسانه‌های خارجی داده شود و سلامت نظام اسلامی و دستگاه قضا بار دیگر به رخ بدخواهان و کوردلان کشید شود.

در پایان با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و همکاران محترمتان در زمینه اجرای عدالت اسلامی و علوی، بی‌صبرانه منتظر شنیدن خبرهای خوش از زبان جناب سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده مهدی هاشمی هستیم.

یادمان باشد نشانه قوه قضائیه نام مبارک الله، شمشیر و ترازو است، نام الله نماد این است که تمام مسولان قوه قضائیه خود را در برابر پرودگار منان می‌بینند، شمشیر نشان قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با مجرمان است و ترازو نماد برابری همه در برابر قانون است.

عدالت عسلی است که به کام مجرمان تلخ بوده و به کام مظلومان شیرین است، به امید آنکه شیرینی عدالت در بررسی پرونده مهدی هاشمی هر چه سریع‌تر کام مردم را شیرین کند.

و چه زیبا فرمودند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایارن امام خمینی (ره): خدا نیاورد آن روزی که سیاست ما و سیاست مسئولان کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومان و روی آوردن به حمایت از سرمایه‌دارها شود و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشتری برخوردار شوند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *