جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کشف ۶ میلیون لیتر سوخت قاچاق

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 389005
معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان، از کشف بیش از ۶ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی قاچاق در هفت ماهه گذشته در سطح استان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'عبداله حسن زاده' گفت: اهمیت اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی که هدف اصلی آن برقراری نظم، امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت در بین آحاد مردم است، همواره مورد توجه ویژه پلیس بوده است و برخورد با قاچاقچیان سوخت، از اولویت های مبارزه با قاچاق در هرمزگان است.

وی افزود: در راستای مقابله جدی با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در استان و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، در طول هفت ماهه اول سال جاری با هدایت و برنامه ریزی ها انجام شده در مجموع پنج مرحله طرح سراسری، ۶۵ طرح استانی و یک هزار و ۸۷۰ عملیات روزانه در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

حسن زاده با اشاره به اینکه هرمزگان استانی است که در صدر مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی قرار دارد، تصریح کرد: ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی، اجرای طرح های مقابله ای وپاکسازی نقاط آلوده به قاچاق سوخت و با اشرافیت کامل اطلاعاتی بر حوزه استحفاظی و محورهای مواصلاتی در این مدت موفق شدند، ضمن متلاشی کردن پنج باند بزرگ قاچاق سوخت، دستگیری یک هزار و ۳۲۵ قاچاقچی و توقیف ۲ هزار و ۲۴۹ خودرو سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق، این میزان فرآورده نفتی قاچاق را کشف کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان با توجه به ضرر و زیان اقتصادی قاچاق سوخت به خارج از کشور و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه عظیم ملی، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی وکشف جرائم از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق سوخت و نگهداری غیرمجاز توسط افراد سودجو و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *