جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

واکنش قناد به تعطیلی"برنامه فیتیله ای ها"

سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 157705
برنا:امروز صبح وقتی داشتم سایت‌های خبری را نگاه می‌کردم با خبری باور نکردنی روبرو شدم که با تیتر "خداحافظی فیتیله‌ای‌ها از شبکه دو" انتشار یافته بود. در این خبر که به گفته خبرنگار مربوطه به خاطر پی‌گیری او این خبر درج پیدا کرده، یادداشتی از سوی کارگردان جوان برنامه فیتیله‌ای‌ها به این خبرگزاری فرستاده شده و آن‌ها هم آن را منتشر کرده‌اند.

با یکی از قدیمی‌ترین اعضای گروه فیتیله‌ای‌ها که تا چند ماه پیش اجرای این برنامه‌ را بر عهده داشت و البته تهیه‌کنندگی برنامه را نیز در اختیار دارد، گفت‌وگویی انجام دادیم؛آنهم کسی نبود جز عمو قناد!

"مجید قناد" تهیه‌کننده و مجری سابق برنامه‌ فیتیله‌ای‌ها، در ابتدای صحبت، از انتشار چنین خبری اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و درج چنین خبری را به ضعف کارگردانی ارتباط می‌دهد و می‌گوید: برنامه فیتیله‌ای‌ها تعطیل نشده و هنوز هم در حال کار هستیم. به درخواست گروه، قرار شده بود که به صورت آزمایشی در فرصتی ۲ ماهه از برنامه خارج شوم تا برنامه جذاب‌تر شود و من هم به نفع کودکان این مرز و بوم و کارگردان، به درخواستش عمل کردم و شخص دیگری جایگزین من شد. اما بعد از گذشت مدتی از پخش برنامه‌ها، نه تنها استقبال از طرف مخاطبان زیاد نشد، بلکه آمارها نشان از کم شدن استقبال برنامه می‌داد.

وی با اشاره به این‌که همه برای ما از درجه اهمیت بالایی برخوردارند، بیان کرد: متاسفانه بعد از گذشت این ۲ ماه فرصتی که به کارگردان داده شده بود، با مشکلات دیگری از جمله تکراری شدن سرودها، موسیقی‌ها و دیالوگ‌ها روبرو شدیم که همه این عوامل دست به دست داد تا شاید این قضایا پیش بیاید.

قناد از ضبط برنامه جدید برنامه فیتیله‌ای‌ها از شبکه ۲ سیما خبر داد و متذکر شد: کودکان امروزی به برنامه‌های متنوعی نیاز دارند تا سرگرم شوند و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که هر چند فرصتی کوتاهی داریم، اما برنامه را پر بارتر کنیم. برنامه جدید دیگر به من و چند عموی دیگر بسنده نمی‌کند و از افراد متخصص در حوزه کودک نیز بهره خواهیم گرفت. همچنین با توجه به اهداف سازمان صداوسیما، محتوای غنی‌تری را شاهد خواهیم بود.

تهیه‌کننده برنامه فیتیله‌ای‌ها ادامه می‌دهد: حتی قرار است که برای مناسبت‌های مذهبی نیز برنامه‌هایی تدارک دیده شود تا بچه‌ها فقط برنامه ما را در روزهای عید مشاهده نکنند.

در تلویزیون برنامه‌هایی نظیر "محله برو بیا و بهداشت"، "چاق و لاغر" و "هوشیار و بیدار" را داشته ایم که هنوز هم طرفدارانی دارند و قصد داریم تا به جایی برسیم که مثل این برنامه‌ها شویم و بچه‌ها، ما را هیچ وقت از ذهن‌شان پاک نکنند.

در پایان از او خواستم که تعدادی از آیتم‌های جدید برنامه را نام ببرد که در پاسخ گفت: اجازه بدهید که چیزی نگویم تا در زمان مناسب، آن‌ها را اعلام کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این کار رو بکنید ولی نه با این موسیقی های وحشتناک که فکر نمیکنم خیلیهاش شرعی باشه
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت فکر نمی کردم با رفتن عموقناد مجری مسابقه ی از مدرسه تا مدرسه ی 7 سالگی ما اینقدر ناراحت بشم . من بچه ندارم اما با ذوق و شوق و به یاد بچگی های خودم هر جمعه این برنامه را با همون تیم سابق دوست دارم
با سلام و خسته نباشید به عوامل تولید برنامه فیتیله فقط خواستم نظر خودم را در مورد این برنامه بدهم به نظر من رفتن قناد به نفع این برنامه بود چون ایشان دیگه از نظر سنی به درد مجری بودن در یک برنامه شاد کودکانه نمی خورد باید قبول کند که سنش بالا رفته و دیگه آن تحرک قبل را ندارد و بودن یک شخص کم سن و سال تر بهتر است
همان بهتر كه اين برنامه رقاص بازي تعطيل شود كه اگر كسي حواسش جمع باشد مي بيند كه در صبح هاي جمعه كه متعلق به حضرت صاحب الامر(عج) است آهنگ هاي طاغوتي از برنامه پخش ميشود به علاوه اينكه انواع رقص نيز مشاهده ميشود. اگر جلوي اين برنامه گرفته نمي شد نسل بعدي يك عده رقاص بار مي آمدند.