شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نمادهای تبلیغاتی"میرحسین"درمراسم ختم!

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب: 61790
اعضا و هواداران منافقین در پاکستان در مراسم ختمی برای یکی از کشته‌شدگان خود، با استفاده از نمادهای تبلیغاتی کاندیدای ناکام انتخابات ریاست جمهوری ایران، حمایت خود را از اقدامات آشوب‌طلبانه وی اعلام کردند.به گزارش شبکه ایران، با پایان گرفتن اغتشاشات اخیر پس از انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران، برخی حرکت‌ها نشانگر این است که گروهک‌هایی تروریستی نظیر منافقین نیز به این اغتشاشات دل بسته و همچنان به آن امیدوارند.
در یکی از آخرین اغواگری‌های این گروهک و در پی هلاکت تعدادی از اعضای این گروه در عملیات مشترک با گروهک تروریستی جند‌الله به سرکردگی "عبدالمالک ریگی" در مرز ایران و پاکستان، تعدادی از اعضا و هواداران منافقین در پاکستان و در شهر اسلام‌آباد، مراسم ختمی با استفاده از نمادهای تبلیغاتی "میرحسین موسوی" کاندیدای ناکام انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار کردند.
در این مراسم که عکس منافق به هلاکت رسیده قاب گرفته شده بود، از رنگ سبز به وفور در مراسم استفاده شده بود و جالب اینکه پلاکارد "دوباره می‌سازمت وطن" که شعار اصلی "مصطفی معین" نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات دوره نهم ریاست‌جمهوری بود، در این مراسم زیاد به چشم می‌خورد.
اعضای منافقین با پیروی از هواداران میرحسین موسوی از نماد سبز استفاده کرده و با سبز کردن انگشتان دست خود و در دست داشتن پوسترهایی با مضمون "ایران برای همه ایرانیان" که شعار خاتمی در دور هفتم انتخابات ریاست جمهوری بود، حمایت خود را از اقدامات آشوب‌طلبانه موسوی کاندیدای ناکام انتخابات ریاست جمهوری در ایران اعلام کردند.
جالب‌تر اینکه با وجود نقش منافقین در کشتن هزاران تن از مردم و مسئولین ایرانی در جریان سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی در ایران، در این مراسم اعضای منافقین به منظور ابراز همدردی با قربانیان اخیر، تصاویری از لحظه مرگ "ندا آقاسلطان" که نحوه کشته شدن وی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد نیز در سالن برگزاری مراسم به دیوار چسبانده شده بود.
پیش از این نیز، مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین، برای اولین بار در تاریخچه این گروهک تروریستی در پیامی با ابراز نگرانی نسبت به محاکمه میرحسین موسوی، از سازمان ملل خواسته بود با اعزام گروهی نسبت به حفاظت از جان نامزد ناکام در انتخابات ریاست جمهوری ایران اقدام کنند!
این درحالی است که چند روز پیش از این، رسانه‌های جمعی از دستگیری 4 تیم از 5 تیمی که برای ترور موسوی و کروبی به ایران اعزام شده بودند و در اردوگاه اشرف توسط منافقین آموزش دیده بودند، خبر دادند. هدف این گروه‌ها، متهم کردن جمهوری اسلامی در چنین حادثه‌ای بود.
گروهک تروریستی منافقین با وجود تمامی تبلیغات عوام‌فریبانه خود، همچنان در میان عموم مردم ایران وجهه منفوری داشته و اگرچه سعی دارد با این گونه حرکات، همدردی خود را با مردم ایران نشان دهد اما تصاویر قتل عام زنان و کودکان بی‌گناه در کوچه و خیابان توسط این گروهک و همکاری آنان با صدام حسین برای بمباران مردم غیرنظامی در ایران، از اذهان مردم ایران پاک نمی‌شود.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *