جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۱۸
روحانی: حاضر نیستند خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند

دلیل عصبانیت رئیس جمهور از رسانه ملی

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 377305
پنجشنبه هفته گذشته بود که رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: «رسانه ملی حاضر نیست خدمات دولت را برای مردم تبیین کند و دولت از لحاظ تبلیغاتی دست تنها است.»
دلیل عصبانیت رئیس جمهور از رسانه ملی
گروه سیاسی جهان نيوز ـ پنجشنبه هفته گذشته بود که رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: «رسانه ملی حاضر نیست خدمات دولت را برای مردم تبیین کند و دولت از لحاظ تبلیغاتی دست تنها است ... درباره اینکه چرا نمی گذارند همه خدمات دولت برای مردم تبیین شود، به موقع سخن خواهم گفت.»

اما پیگیری خبرنگار جهان درباره دلیل این انتقاد تند رئیس جمهور حکایت از آن دارد، مسؤولان دولتی فیلمی به رسانه ملی داده و درخواست پخش آن را داشته اند که محتوای آن سراسر تخریب دولت قبل و سیاه نمایی هشت سال گذشته بوده است و در ادامه همه آنچه در این دولت، گذشته را مثبت ارزیابی نموده است.

مسؤولان صدا و سیما هم پس از مشاهده این فیلم به دلیل ارائه تصویری اغراق آمیز و سیاه از گذشته با پخش آن مخالفت کرده اند و این مخالفت واکنش تند رئیس جمهور را برانگیخته است.

همچنین خبرنگار جهان نيوز مطلع شد، پس از این اظهارات رئیس جمهور، تعدادی از وزرا مطالبی را در حمایت از صدا و سیما درباره پوشش اخبار دولت و همکاری با وزراتخانه های مطبوعه برای ارائه گزارش به مردم، بیان کرده اند.

این جملات که حکایت از عصبانیت رئیس جمهور از صدا و سیما دارد در حالی بیان شد که رسانه ملی علاوه بر پوشش خبری گسترده در شبکه های مختلف، با مناسبت و بی مناسبت و گاه در ساعات پربیننده خود اقدام به پخش برنامه هایی درباره خدمت رسانی دولت در حوزه های مختلف می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
بابا این رسانه ملی که 24 ساعته شده تعریف از دولت دیگه چی می خوان؟
مجید مجد
United States
آش و با جاش دادن دست دولت تدبیر و امید
متاسفم
همین
جهان بازم منتشر کن
روحانی مچکریم!
یکی نیست بگه آخه گران کردن هفتگی اجناس و بالا بردن قیمت ماشین و تندخویی نسبت به مردم و هر روز به نوعی توهین کردن به مردم از قبیل حواله دادن به جهنم و بیسواد و بی شناسنامه و غیره و غیره را که نمی شود در تلویزیون پخش کرد. بله اگر یک کار مثبت و قابل ارائه داشتند آنوقت باید از رسانه ملی توقع حمایت همه جانبه داشته باشند. هر پروژه ای هم افتتاح می کنن ریشه در دولت قبل داره.
رئیس جمهور هیچوقت خطابش به مردم نبوده بلکه یک عده دلواپس رفع تحریم و کاسب تحریم رو مخاطب قرار داده
United States
کاسب تحریم کسی هست که 5 ساله از کارمند دولت میشه سرمایه دار چند هزار میلیاردی و در این دولت هم میشه وزیر!!!!
نعمت کو رو عرض میکنم
با پول بیت الحال
چراغعلی
تو که دلواپس نیستی حد اقل با یک اسم الکی نظر بده دلواپس تر از شما دلواپس های ترسو پیدا نمیشه
تازه یکی از نور چشمیا دولت گفت مردم که مرض ندارن که اسمس میدن ... این ادبیات زیبنده یه مسئوله جمهوری اسلامیه خداییش؟
صدا وسیما مخصوص افراد خاصی است در این مملکت !! نه تمامی جامعه حتی کوچکترین منتقد حق دارد از این تشکیلات استفاده کند ایا این چنین است !!
حسین
راستی کسی نیست از این دولت بپرسد آیا این همه پروژه دارید افتتاح می کنید در همین یک سال توانسته اید طرح مطالعاتی و ساخت آنها را انجام دهید یا میراث به جا مانده دولت قبل است شما همه اش داد می زنید دولت فبل تماما کارش اشتباه بوده؟؟؟؟؟؟؟
حمید
اگر صدا و سیما تمام حرکات و رفتار و سکنات این آقایان را پخش می کرد الان مملکت جنگ و آشوب بود خیلی از بحثها را مثل ساخت کلیپ برای گزارش صد آقای روحانی را دور می زنند و از غفلت دولت استفاده می کنند. فکر می کنم آخرش کار را خراب کنند. از صدا و سیما و متانت و صبرشان تشکر می کنم.
بیسواد ، بی شناسنامه
اونی که باید عصبانی باشه ما باید باشیم که بقول یک کارشناس سمت خدایی(زبان اهل جهنم عجمی است) زبانمان جهنمی است و رییس جمهور هم گفته بروید به جهنم ...!!!
غفاری
بابا گفتند که وقتی آمدید سر کار تمام تقصیرها را به گردن دولت قبل بیاندازید ولی نه پس از یک سال!
حالا وقت آن است که الکی به مردم وعده بدهید که اجناس را ارزان می کنید و سال سوم بگوئید نگذاشتند ما کار کنیم.
به جهنم
روحانی راست میگه. صدا و سیما حاضر به همکاری با دولت نیست از جمله در بحث انصراف از یارانه ها که صدا و سیما حتی یک ثانیه!!! هم مطلبی پخش نکرد
حسین از ش ی راز
تو این یکسال چکار کردیدن
اگه چیز ی هم افتتاح میکنید تواین یکسال که اتفاق نیفتاده ماله دوره های قبله اگه شما ندونید ما که میدونیم
صدا و سیما از صبح تا شب داره تعریف تمجید میکنه دیگه چکار باید بکنه نکرده
علی
Iran, Islamic Republic of
بمتاسفیم برای دولت تدبیر و امید . اومد صد روزه درست کنه . حالا تمام تدبیرش شد کوبیدن احمدی نژاد و تعریف از اوباما .
روحانی دیگه دفعه بعد بهت رای نمی دیم . خداحافظ
به یاد سخن آقای محسن رضائی در شب مناظره می افتم که گفت (خطاب به روحانی) شما که با یک سوال پرخاشگری میکنید اگر پبروز شوید چکار خواهید کرد
منصور
Iran, Islamic Republic of
انصافا به عنوان فرد مطلع ار استان اردبیل عرض می کنم که حضور آقای روحانی اگر دستاوردی داشت قطعا موضوع بحثشان قرار می گرفت اسپیشان در جلسه شورای استان طرح های دولت قبل را به نام مبارکشان مصادره کردند که یا تمام شده بود یا طرحی مانند راه آه میانه- اردبیل هم آنقدر طول خواهد کشید تا تاسیسات فعلی هم نابود شود