پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

ناگفته‌های سلیمی از علت ناکامی‌اش

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 392605
بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان درباره ناکامی‌اش در مسابقات ‌آلماتی گفت: پس از بازی‌های آسیایی دچار افت بدنی شدم و مسئول کمیته المپیک زمینه مناسب برگزاری اردو را فراهم نکرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بهداد سلیمی عصر امروز با استقبال هواداران پرشور قائمشهری وارد این شهر شد و مورد استقبال مردم و مسئولان این شهر قرار گرفت.

مردم قائمشهر مانند دفعات قبل از این وزنه‌بردار ملی‌پوش حمایت کردند و نشان دادند که ورزشکاران و ملی‌پوشان کشور با عدم دریافت مدال طلا نیز قابل تقدیر هستند.

سلیمی در حاشیه مراسم استقبال در جمع خبرنگاران علت عدم نتیجه‌گیری در این رقابت‌ها را برگزار شدن زودهنگام این مسابقات پس از بازی‌های آسیایی اعلام کرد.

وی بیان داشت: پس از بازی‌های آسیایی دچار افت بدنی شدم و تمرین‌های بدنی نیز مناسب نبود به همین دلیل نتوانستم به مدال خوشرنگ طلا برسم.

نائب قهرمان مسابقات جهان در آلماتی با تقدیر از تشویق مردم و مسئولان مازندران اظهار داشت: مسئولان استانی و رئیس هیئت وزنه‌برداری حمایت لازم را از من به عمل آوردند.

وی بیان داشت: اردوهای مسابقات آلماتی مناسب نبود و مسئول کمیته المپیک زمینه مناسب برگزاری اردو را فراهم نکرد‌.

این ورزشکار درباره کیفیت مسابقات افزود: حریف‌ها بسیار قدر بودند و شرایط و کیفیت مسابقات نیز بسیار بالا بود.

سلیمی در پایان اظهار امیدواری کرد: تلاش می‌کنم که لطف مردم را دوباره جبران کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اگه اول شده بود چی میگفت؟!
lkk
آقا من میدونم زمین کج بود.آقا غرور زیادی پیدا کرده بود اینم نتیجه.
Iran, Islamic Republic of
وقتی با مربی ات در می افتی نتیجه اش میشه همین