پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۱۲

دروغی که ۱۱۴۷‌شهید بر جا گذاشت

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 372409
سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته ادعاهای مطرح شده از سوی سران این رژیم برای توجیه حملات اخیر به نوار غزه را تکذیب کرد.
دروغی که ۱۱۴۷‌شهید بر جا گذاشت
به گزارش جهان،‌ مهر به نقل از دیلی استار لبنان خبر  داد: "میکی روزنفلد" سخنگوی پلیس اسرائیل عصر روز گذشته ادعاهای مطرح شده در مورد دست داشتن حماس در ربودن سه صهیونیست را که منجر به حملات گسترده ارتش به نوار غزه شد، رد کرد.

ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی به ویژه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم، در مورد دست داشتن حماس در ربودن این سه صهیونیست در حالی رد می شود که به موجب این دروغ ظرف ۲۰ روز گذشته هزار و ۱۴۷ نفر از ساکنان غزه به شهادت رسیده و بیش از ۶۰۰۰ نفر دیگر نیز در این حملات ددمنشانه زخمی شده اند.

در ماه گذشته میلادی سه صهیونیست ساکن سرزمین های اشغالی از سوی افراد ناشناس ربوده و سپس کشته شدند. سران رژیم صهیونیستی با تبلیغات گسترده، حماس را مسئول این جریان معرفی کرده و متعاقب آن حملات گسترده ای را به نوار غزه آغاز کردند که این حملات تا صبح روز گذشته ادامه داشت.

در همین رابطه خبرنگار بی بی سی نیز در صفحه توئیتر خود نوشت : میکی روزنفلد، سخنگوی پلیس اسرائیل، به من گفت که ربوده و کشته شدن این سه نوجوان تحت رهبری حماس نبوده و این بر خلاف اخباری است که کابینه نتانیاهو منتشر می کرد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی شب گذشته با تمدید ۲۴ ساعته آتش بس موافقت کرده اما گویا صبح امروز این آتش بس از سوی نظامیان صهیونیستی نقض شده است.

از سوی دیگر روزنامه یدیعوت آحارونوت با انتشار گزارشی اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی در حال بررسی طرح پایان عملیات نظامی در غزه است.

در این گزارش ضمن اشاره به تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی تصریح شده است که ادامه هلاکت نظامیان رژیم صهیونیستی باعث به وجود آمدن حالتی از ترس و اضطراب در میان ارتش و شهروندان صهیونیستی شده است که این امر به خودی خود باعث تضعیف ارتش رژیم اسرائیل می شود.

این منبع همچنین اعلام کرد که تلاشهای رژیم صهیونیستی برای ایجاد چند دستگی و تفرقه میان کرانه باختری و نوار غزه با شکست روبرو شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسراييل براي ارتكاب جنايت نيازي به بهانه ندارد هر لحظه ميتواند بدون دليل هزاران زن وكودك را بكشد مجامع بين المللي هه زورشان به اسراييل نميرسد حالا شما چه ميگوييد؟!
ارمیا
United States
خدا لعنتشون کنه ...
چه به روز این مردم آوردن...
اگر کسی ذره ای شک داشته باشه به وحسی گری و جنایت صهیونیستها و مظلومیت مردم فلسطین بدونه که باید یک بازنگری کلی در خودش بکنه...
ببینه چیکار کرده که اینقدر پرت شده ...
دیدم که میگما...
حران
Iran, Islamic Republic of
این سران کثیف رژیم صهیونیستی که میگن حماس از بیمارستان موشک پرتاب میکنه! (در توجیه بمباران بیمارستان‌ها)
مگر در بیمارستان‌ها که تعدادشان در غزه زیاد نیست، و تمامی‌شان باید به مجروحان در سرتاسر نوار غزه سرویس دهی کنند!
در آنها خبرنگار از تمامی کشورها مستقر نیست
آخر بگویید احمق‌ها موشک مگر بدون دود، صدای انفجار میشود پرتاب شود که اگر میشد حداقل یکی از آن خبرنگارها که حتما از رسانه‌های حامی صهیونیستی نیز در آن حضور دارند در سرویس‌های خبری خود عکس، فیلمی و... منتشر می‌کردند!
حقا که رژیم حرامی و کودک‌کش و گرگ صفت و کثیفی هستید
حسن
مرگ براسرائیل (گرگ صفت وکودک کش وحشی وسگ نگهبان امریکا) ومرگ برامریکا(شیطان بزرگ) ومرگ بر انگلیس(روباه مکار وخبیث واختلاف افکن)
Norway
به همین راحتی!خدا از اینها نگذره
رژیم صهیونیستی همه وجودش رو مدیون دروغه؛ غیر دروغ نباید ازشون انتظار داشت. حتی اونجایی که به ظاهر راست هم می گن نباید شک کرد که پشت سرش یه دروغ بزرگ نهفته است که گندش بعدها رو میشه.
طالقانی
از کجا معلوم که سه نوجوان صهیونیست ربوده شده, توسط خود رژیم صهیونیستی ربوده و به قتل رسیده اند؛ زیرا چنین اقدامات اغواگرانه ای فقط از رژیم صهیونیستی ساخته است و چنین اقداماتی تاکنون از گروههای فلسطینی دیده نشده و بی سابقه است. بنظر می رسد که رژیم صهیونیستی، با این اقدام جنایتکارانه، قتل نوجوانان مزبور را دستاویز تجاوز به غزه قرار داده است.
Iran, Islamic Republic of
اي بر پدر و مادر و هفت نسل شما لعنت و نفرين خدا باشد كه از اول تاريخ هم مورد لعن خداون بوديد ، اي حرامزاده ها
Iran, Islamic Republic of
لعنت خداوند بر شاهدان عینی هولوکاست واقعی فلسطین، چه از جنس خارجی و چه از جنس داخلی./
نياز هست اندكي وسيعتر موضوع رژيم غاصب صهيونيستي را بنگريم البته با همدستي شيطان بزرگ آمريكا و شياطين كوچكتر فرانسه و انگليس و ....ببينيد در بلاد اسلامي چه جنگ و تفرقه اي راه انداخته اند عده اي بي دين و لائيك مزدور مزد بگير كه به اردوگاه اهل تسنن تعلق ندارد با اعلام وابستگي به اين مذهب به جان شيعيان افتاده و در حال قتل و عام شيعيان در عراق و ... است و فقط به قصد تحريك و ايجاد فتنه مذهبي البته خوشبختانه قاطبه شيعيان و اهل تسنن دست اين شياطين را خوانده اند!بعد از فتنه گري و آشفته بازار در سوريه ،عراق،يمن،ليبي و.... در ميان اين غوغا صهيونيست به غزه حمله مي كند 800 نفر را تاكنون شهيد مي كند و بيش از 5000زخمي !!آيا اگر فتنه هاي ساخته اين شياطين نبود مي توانستند اينچنين قتل و عام بي سابقه اي راه بياندازند؟حالا كشورهاي اسلامي را سرگرم برادر كشي كرده اند و ديگر انسجامي براي مقابله با صهيونيست وجود ندارد!و اين نتيجه اي بود كه شياطين به دنبالش بودند اما غافل از اينكه ايران اسلامي سينه ستبر اسلام عزيز و فرزندان غيور روح الله و سربازان جان بر كف سيد علي عزيز امام و مقتدايمان گوش بفرمان هستند و شيعه و سني آماده فرمان رهبر بزرگوار براي جهاد اكبر هستند و اين ترس بزرگ شياطين است و از اين عصباني هستند و به قول دكتر بهشتي از اين عصبانيت بميرند.شكر خدا مردم در فتنه شناسي تبحر پيدا نموده اند و مذاهب اسلامي در درون كشور كاملا از جريانات تفرقه افكن دوري مي كنند و همه حول محور ولايت و اسلام متحد و يكپارچه هستند .
از سران عرب هيچ توقعي نيست زيرا اگر آنها به فكر اتحاد امت اسلامي بودند اين آخر و عاقبت عراق و سوريه نبود كه با پولهاي كثيف قطر و عربستان آشفته بازاري در اين كشور ها درست كرده اند !!سران عرب بازيچه دست اسرائيل هستند متاسفانه هرازچندگاهي خبري ميشنويم كه فلان پرستوي اطلاعاتي(زن هايي كه از نظر صهيونيست و خاخام هاي وابسته به جريان صهيونيستي براي رسيدن بهع اهداف يهود مجاز به برقراري رابطه جنسي هستند)با يكي از سران و افراد بلند پايه عرب رابطه برقرار و فيلم نيز از وي گرفته است حالا چه انتظاري داريم كه اين فرد براي اسلام و اتحاد اسلام كار كند اينگونه افراد ضعيف النفس حالا هر كاري ميكنند كه راز هاي كثيفشان فاش نشود!!!واقعا براي اين سران سبك مغز متاسفم خداوند لعنتشان كند كه آبروي اسلام را برده اند مسلما مردم بيچاره اين كشورها كه در اختناق كامل زندگي مي كنند از اين وضعيتن ناراضي هستند .
مي بينم كه صهيونيست ها حضور فعالي در سايتها دارند و هي منفي ميدن خدا تو را هم لعنت كند كه با ظالميني