جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

'مدیحه‌گویی برای هاشمی و خاتمی دغدغه مردم نیست'

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 382002
عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت گفت مدح مکرر خاتمی و هاشمی و ناطق نوری دغدغه مردم نیست.
به گزارش جهان، صفایی فراهانی در مصاحبه با پیام نو با بیان اینکه نباید مدام از چهره‌ها تعریف زیادی کرد، گفت: حضور چهره‌هایی نظیر آقایان هاشمی یا خاتمی یا ناطق و لاریجانی و اساسا هر چهره دیگر زمانی می‌تواند مفید باشد که در بستر جمعی و منافع جمعی تعریف شود اگرنه هرکدام از این چهره‌ها و شخصیت‌های دیگر به تنهایی و در بستر فردی دغدغه مردم نمی‌توانند باشند، نبایستی مردم را حول این اشخاص جمع کنیم و مدح بگوییم! اگر بنا باشد به مردم کمک شود، باید به ایجاد جامعه مدنی کمک کرد. آقای خاتمی ۸ سال رئیس‌جمهور ایران بوده‌اند. آقای هاشمی ۳۵ سال در سطح اول سیاست کشور حضور داشته‌اند؛ آنها کار خودشان را کرده‌اند و مردم شناخت خودشان را از آنها دارند. بنا نیست مرتبا از آنها یا هر شخصیت دیگر تعریف و تمجید کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب فراهانی حضرتعالی در زمان ریاستتان جواب سلام کارمندتان را نمی دادید چطور از تاثیر فرد مسئول در جامعه صحبت می کنید
ارزو
والا ماکه از مردم بجای تعریف وتمجید فقط داریم فحش وبد بیراه میبینیم !! اگز در گذشته خدمتی هم صورت گرفته امروز باسکوتشون درمقابل فتنه گران خدمات گذشتشون رو از بین بردن.
United States
ولی دغدغه میرزاده و دانشگاه آزاد هست!