چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

اجراي بزرگ ترين طرح امداد نوروزي در ۱۴ سال اخير

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 356001
وسيع ترين عمليات امداد نوروزي ۱۴ سال اخير كشور از ۲۵ اسفند ۹۲ تا ۱۷ فروردين ۹۳ به اجرا در مي آيد.
به گزارش جهان به نقل از ایکو پرس،  علي جعفري مديرعامل امداد خودروي ايران،‌ با بيان اين مطلب در آيين شروع امداد مشترك نوروزي ايران خودرو و سايپا گفت: ايران خودرو ۲۱۹۰ اكيپ امدادي را به صورت شبانه روزي در اختيار مشتريان سراسر كشور قرار مي دهد.

وي افزود: شاخص زمان انتظار مشتريان از زمان تماس تا رسيدن امداد به محل، براساس دستور مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو، به كم تر از ۳۰ دقيقه در سطح كشور كاهش پيدا مي كند كه اين عدد ده دقيقه كم تر از ميانگين جهاني اين شاخص است.

مديرعامل امداد خودرو تعداد امدادهاي بالاي ۶۰ دقيقه را شاخص مهم ديگري عنوان كرد و گفت: براساس هدف تعيين شده در گروه صنعتي ايران خودرو ۹۵ درصد امدادها بايد در زماني كم تر از ۶۰ دقيقه انجام شود.

وي استفاده مشترك از پتانسيل ايران خودرو و سايپا را يكي از موارد تاكيد شده توسط مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو ذكر كرد و از رسانه ها خواست در مورد امدادهاي متفرقه اطلاع رساني كرده و مردم را دعوت به استفاده از امداد مشترك امداد ايران خودرو و سايپا كنند.

جعفري با اشاره به ۷۱ مجوز صادر شده به امدادهاي متفرقه، خواستار روشن شدن دلايل صدور مجوز به اين امدادها شد و گفت: ايران خودرو مايل به واگذاري امداد خودرو به بخش خصوصي است اما بخش خصوصي بايد معتبر و توان‌مند باشد. وي بنيه مالي آموزش آكادميك، تخصص و تعهد امدادگران را از جمله شرايط بخش خصوصي مورد نظر ايران خودرو دانست.

مديرعامل امدادخودروي ايران تاكيد كرد: تنها شماره تلفن رسمي ايران خودرو ۰۹۶۴۴۰ است و از مشتريان خواست چنانچه از هر شماره ديگري به نام امداد ايران خودرو با آنها تماس گرفته شود، نپذيرند.

وي تعداد پرسنل خدمت گذار در هر ناوگان امداد نوروزي ايران خودرو را ۲۰۰ نفر ذكر كرد و افزود: مركز تماس ايران خودرو جزو سه مركز برتر تماس خودرويي در آسيا است كه به صورت شبانه‌روزي پاسخگوي مشتريان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *