جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

یک قاتل اعدامی پای چوبه دار بخشیده شد

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 356803
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی آمل از بخشیده شدن یک قاتل پای چوبه دار توسط خانواده مقتول در این شهرستان خبر داد.
به گزارش جهان،ˈ علی طالبی ˈ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: فردی به نام ˈ ر-د ˈ ۵۱ ساله اهل بجنورد که هشت سال پیش در درگیری ˈ حسن علی زاده ˈ را به قتل رسانده بود ، بامداد امروز از پای چوبه دار نجات یافت.

وی افزود : خانواده مقتول که در طول سال های گذشته به طور جدی پیگیر اعدام قاتل فرزندشان بودند بامداد امروز با حضور در صحنه اعدام و در حالی که چند ثانیه بیتشر به اجرای حکم باقی نمانده بود بخشش خود را اعلام کردند.

دادستان عمومی وانقلاب اسلامی آمل گفت : خانواده مقتول ابتدا در صحنه اعدام بر اجرای حکم اصرار داشتند ولی با تلاش های صورت گرفته رضایت خود را اعلام کردند.

وی با قدردانی از خانواده مقتول و افرادی که برای کسب رضایت و بخشش تلاش کردند ، اظهار داشت : خداوند متعال حق قصاص را به خانواده مقتول داده اما به بخشش و گذشت هم توصیه فراوانی شده است.

طالبی افزود : در چنین پرونده هایی در مراحل مختلف تلاش می شود که پس از صدور حکم، عفو و گذشت حاص شود اما در نهایت این اولیای دم هستند که در خصوص حق شرعی و قانونی خود تصمیم گیری می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
يا ارحم الراحمين....
اي خداي مهربون جوان درگذشته را رحمت فرما و بر خانواده اش صبر و گشايش عنايت فرما و توفيق خودسازي و جبران به جوان نجات يافته عنايت فرما.
الهي به ما هم نظر و عنايت فرما كه سخت محتاجيم به بركت صلوات بر محمد و آل محمد