سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۵
۳

چرا اصفهانیان گل‌پیکان را سالم اعلام کرد

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب: 406906
انصافا شما یک کارشناس پیدا نمی کنید که گل پیکان را سالم اعلام نکند. من اشتباه می کنم آیا سایر کارشناسان هم اشتباه رای داده اند. این چیزی است که من از آقای قلعه نویی می خواهم به آن توجه کند.
به گزارش جهان به نقل از پرشین ورزش،کارشناس داوري برنامه نود از تصميمش در مورد سالم اعلام کردن گل پيکان برابر استقلال دفاع مي کند.

محمد فنایی در واکنش به اعتراض های قلعه نویی گفت: انصافا شما یک کارشناس پیدا نمی کنید که گل پیکان را سالم اعلام نکند. من اشتباه می کنم آیا سایر کارشناسان هم اشتباه رای داده اند. این چیزی است که من از آقای قلعه نویی می خواهم به آن توجه کند.

وی ادامه داد: حتی خود آقای اصفهانیان که شخص اول داوری این مملکت است این گل را سالم اعلام کرده است. حالا شما خودتان بگویید آیا من با قصد و غرض چنین تصمیمی گرفتم؟

فنایی در مورد اینکه گفته می شود امیر قلعه نویی با او مشکل دارد هم گفت: من همیشه به همه احترام می گذارم و در تصمیم هایم موضوعی را رنگی نگاه نمی کنم. امیر قلعه نویی هم حتما از تیمش دفاع کرده فقط من یک جمله می گویم و آن هم این است که طرفداران خودشان شعور دارند و بهترین قضاوت را می کنند. بیش از این هم نمی توانم حرفی در مورد این صحنه بزنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فنایی کملا قرمز است. واین که می گوید رنگی نگاه نمیکند حقیقت ندارد. هرچند هم که در مورد گل پیکان درست گفته باشد
خودم استقلاليم. اين گل كاملا سالم بود. بهتر آقاي قلعه نوعي چاره اي براي تيم بكنه. آخه خيلي وقته چهارتا پاس سالم از اونا نديديم
Romania
اخرش چی گیر پیکان میاد؟ فعلا که استقلال با این اشتیاهات میتازه