سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

مصلحی: امیدوارم اصولگرایان به وحدت‌برسند

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 383506
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به شایعات حضورش در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز در عالم و فضای انتخابات و این‌گونه بحث‌ها نیستم.
به گزارش جهان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده هنوز در عالم و فضای انتخابات و این‌گونه بحث‌ها نیستم، باید توجه داشت که با این گونه مسائل مهم باید تکلیفی برخورد کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر لزوم وحدت اصولگرایان بیان کرد: امیدوارم نیروهای ارزشی و حزب‌الهی، بتوانند بر اساس گفتمان امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری متحد شوند؛ باید بر اساس شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی دنبال می‌کنند، میان نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی ما اتحادی قوی شکل بگیرد تا پاسخگوی نیازهای این گفتمان و حاکم‌کردن آن و نیز رفع موانع آن باشند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به استیضاح وزیر علوم از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: عدم رأی اعتماد به افراد منتصب به فتنه تصمیمی است که مجلس باید بگیرد؛ این مجلس است که باید به وظیفه خود در برابر کسی در فتنه ۸۸ دست داشته عمل و با آن مقابله کند.

مصلحی با اشاره به پیام شفاف و صریح مجلس درباره مقابله با به‌کارگیری افراد مرتبط به فتنه ۸۸ در پست‌های کلیدی کشور خاطرنشان کرد: مجلس اعلام کرده که با کسی که در فتنه ۸۸ نقش داشته است؛ مقابله خواهد کرد؛ قطعا "فتنه" چیزی نیست که بتوان از آن به‌سادگی گذشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *