جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

روزنامه ایران خطاب به احمدی نژاد:اطیعوالله واطیعوا الرسول و اولی الامرمنکم

پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 164509
بی‌شک علی وار صبوری کردن با مرام علی زمان روحی له الفداء از افسانه واری در متون تاریخی به تمثال نورافشانی در این وانفسای آخرالزمان بدل گشته و صبر جمیل رحمة للعالمین در وجود ذی جود ولی مبارک و الهیِ فقیه عینیت دوباره یافته است پس خوشابحال آنان که در صبر بر فتنه‌ها نیز اطیعواالله و اطیعواالرسول و اولی الامر منکم باشند.

به گزارش جهان  سایت روزنامه ایران در یادداشتی خطاب به رئیس جمهور نوشت:

*آخرالزمان و فتنه خیزی، آنچنان در هم تنیده‌اند که گاهی نمی‌توان فهمید از کدامیک دیگری شناخته می‌شود.

*اگر چه در این فضای رعب آور، بهره‌مندی از مبانی معرفتی مستدل و متقن راه روشن نجات را نمایان ساخته و امکان تخطی و فتنه سازیهای غیر اختیاری را به حداقل و بلکه صفر می‌رساند اما در کشاکش این جنگهای سخت و نرم طولانی که خصوصا پس از انقلاب اسلامی و بطور خاص‌تر در ۵-۶ سال اخیر عزم و تلاش مجاهدان راستین را به خویش مصروف داشته است، شاید به دور از انصاف و کرامت نباشد که لااقل برخی از فتنه‌ها که منشاء نا‌پیدائی دارند و در هر دو سوی خود خوبان «غیرهم سلیقه» را به مصاف هم می‌آورد را از جریان فتنه گریهای آشکار شیاطین استثناء نمود و مساعدتهای پیچیده و محیر العقول «قضاء» را در آنجاری و موثر دانست.

*بی‌شک علی وار صبوری کردن با مرام علی زمان روحی له الفداء از افسانه واری در متون تاریخی به تمثال نورافشانی در این وانفسای آخرالزمان بدل گشته و صبر جمیل رحمة للعالمین در وجود ذی جود ولی مبارک و الهیِ فقیه عینیت دوباره یافته است پس خوشابحال آنان که در صبر بر فتنه‌ها نیز اطیعواالله و اطیعواالرسول و اولی الامر منکم باشند.

*دکتر عزیز! این قلم از وصف صبر و متانت و گذشتهای خرد و کلانتان ناتوانست اما این را بدانید صبوری‌هایتان سطح توقعاتمان را بسیار بالا برده است پس پیش از سوء استفاده خناسان، بهترین دوستان و همراهان دیروز که امروز تیغ تیز زبانشان «جراحتی دوستانه» بر قلب مهربانتان نقش زده است را با صبری دیگر میزبان شوید .

*دلهای مشتاق و منتظر همه آنات شما را مبشرانه و مهرآفر ین می‌خواهد نه گله‌مند و شکوه گر! فاصبر صبراً جمیلاً انهم یرونه بعیداً و نریه قریباً
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر رئیس جمهور ولایتمدار
متاسفم برای روزنامه ایران!
چه صبری؟ احمدی نژاد صبوری کنه به خاطر حکم آقا؟ آقا دارن صبوری می کنن
Iran, Islamic Republic of
واقعا" نويسنده روزنامه سخنان حيرت آوري گفته است. كسي صبوري مي كند كه بر حق باشد و بنا به مصلحت از حق خود چشم پوشي كند. آيا موضع احمدي نژاد در برابر حكم ولي فقيه حق مي باشد ؟