جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲
علی کفاشیان هم مثل رفسنجانی!

"برنامه 90 حلیم اصلاح‌طلبان را هم می‌زند"

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 254707
دخالت سیاست در ورزش نمی‌دانم چقدر مذموم است اما وای از آن روز که سیاست اسم مستعار رذالت شود و بخواهد در همه‌چیز دخالت کند، حتی ورزش.
به گزارش جهان،  وطن امروز نوشت: کافی است رفتار امروز دوم خرداد‌ی‌ها با علی کفاشیان را مقایسه کنید با آن همه به‌به و چه‌چه که دیروز در بحبوحه انتخابات رياست فدراسیون فوتبال نثارش می‌کردند. نه به آن نازکردن، نه به این تازیانه زدن. نه به آن بی‌نمکی، نه به این شوری. مدعیان اصلاح‌طلبی اگر دیروز حامی پر و پا قرص کفاشیان شده بودند نه به‌خاطر خودش بود و نه آنچه داعیه‌اش را داشتند، یعنی «عدم دخالت سیاست/ دولت در ورزش».

تملق کفاشیان را می‌گفتند، بلکه به‌زعم خود حال جمهوری اسلامی را حتی در عرصه ریاست بر فدراسیون فوتبال بگیرند. آن مقطع، دفاعی کردند از رئیس خندان فوتبال، به یاد‌ماندنی! انگار نه انگار که تا قبل از آن، با بهانه و بی‌بهانه، سخیف‌ترین عبارات را در وصف کفاشیان به‌کار می‌بردند.

عجبا که کفاشیان شده بود مراد دل‌شان! چند روزی است اما دوباره این در، از تعریف گذر کرده و بر همان پاشنه کوبیدن می‌چرخد. بهانه هم البته مهیاست؛ عدم صعود تیم‌ملی جوانان به جام جهانی و باخت تيم فوتسال در تایلند. از برنامه «90» بگیر که معلوم نیست چگونه از درون دیگ رسانه ملی جمهوری اسلامی، حلیم اصلاح‌طلبان را هم می‌زند تا دیگر جراید دوم خردادی، جملگی علی کفاشیان را مقصر این باخت می‌خوانند و فراتر از نقد و بازبینی، به هتاکی و تمسخر وی مشغولند.

یکی نیست یقه این جماعت را بچسبد، مگر علی کفاشیان همان بادکنکی نبود که در مقطع انتخابات مدام بادش می‌کردید؟! پس‌پریروز کفاشیان مدیر بیخودی بود، همین که به انتخابات رسید تبدیل به فرشته شد و حالا باز هم دیو شده! این وسط قطعا کفاشیان هیچ اهمیتی برای دوم خردادی‌ها ندارد؛ آنچه برای این جماعت بی‌اصل اصالت دارد، زدن نظام است. کفاشیان برای اصحاب اصلاحات یکی است در مایه‌های هاشمی‌رفسنجانی.

هاشمی هم از فتنه 88 به این طرف حکم فرشته پیدا کرده برای دوم خردادی‌ها. دیروز عالیجناب شده بود، چون باید نظام زیر سوال می‌رفت و امروز محبوب شده، چون باز هم باید بر سر این نظام چماق سرگشاده تقلب بلند باشد!

اگر بناست رذالت در ورزش دخالت کند، همان بهتر که ما هم مثل همه کشورها- تاکید می‌کنم همه کشورها- سیاست را به شکل اصولی و منطقی در ورزش دخالت دهیم تا این‌طور نباشد که اینقدر زود جای دیو و فرشته عوض شود!

قطعا مقصر اصلی ناکامی‌های اخیر فوتبال و فوتسال ما، بیش و پیش از علی کفاشیان، کسانی هستند که در انتخابات بر تنور وی دمیدند تا ارواح اصلاح‌طلبی‌شان، سیاست‌/ دولت دخالتی در ورزش نکرده باشد!

آقایان! لطفا شهامت داشته باشید و بابت این شکست‌ها و این نوع مدیریت و این همه رذالت از ملت عذرخواهی کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام لطفاپيگيري كنيدملبغ جوايز بيست وچهار ونيم ميليون توماني را با بت جريمه باخت از بازي كنان بگيرند پول مفت با اين گراني بي غيريتي وباختن را در پي دارد.
Iran, Islamic Republic of
این بابا منصوب شماست مخالفت با کار غلط ربطی به حمایت از شخص خاص ندارد دخالت سیاست در ورزش غلطه