جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گران قیمت‌ترین کشتی تفریحی دنیا +عکس

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 404304
"Allure of the Seas" گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان است که یک سفر دریایی با آن هیچوقت از ذهن ها پاک نخواهد شد. این کشتی ۳۶۰ متر طول دارد و وزن آن تقریبا ۱۰۰ هزار تن تخمین زده شده است. printنسخه قابل چاپ
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سفر با کشتی های تفریحی یکی از جالب ترین سفرهایی است که یک نفر می تواند در زندگی خود تجربه کند. اگر این سفر خاطره انگیز با یکی از بی نظیرترین کشتی های دنیا باشد شاید لذت سفر جندین برابر شود.

"Allure of the Seas" گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان است که یک سفر دریایی با آن هیچوقت از ذهن ها پاک نخواهد شد. این کشتی ۳۶۰ متر طول دارد و وزن آن تقریبا ۱۰۰ هزار تن تخمین زده شده است.


برای ساخت این کشتی پهناور نزدیک به ۱.۵ میلیارد دلار هزینه صرف شده است و تنهایی در صدر گران قیمت ترین کشتی های تفریحی دنیا قرار گرفته است. این کشتی یک خواهر کوچکتر هم دارد که ۱.۳ میلیارد دلار قیمت دارد.


در این کشتی شگفت انگیز یک زمین اسکی روی یخ، یک سینما با ۱۳۸۰ صندلی، ۲۵ رستوران و چندین شعبه از مغازه های معتبر وجود دارد که همگی در ۷ منطقه تقسیم شده اند. همچنین تمامی طراحی داخلی این کشتی توسط هنرمندان به نام و با دست کشیده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *