پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دست خودم باشد هرگز از بارسلونا نمی‌روم

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 380815
ستاره اسپانیایی خط میانی بارسلونا اعتراف کرد در تابستان امسال چندین پیشنهاد داشته اما به میل خودش آن را رد کرده و می‌خواهد تا پایان دوران بازیگری‌اش در نیوکمپ بماند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ژاوی هرناندس با بیان اینکه قصد دارد تا پایان دوران بازیگری‌اش در بارسلونا بماند اذعان کرد خبرهایی که در ابتدای تابستان در خصوص انتقال او از نیوکمپ منتشر شد صحت داشته‌اند.

کاپیتان ۳۴ ساله آبی و اناری‌پوشان بارسلونا در گفت و گو با نشریه آس اسپانیا اظهار داشت: اگر دست خودم باشد هرگز بارسلونا را ترک نخواهم کرد. من پیش از این بارها و بارها این موقعیت را داشتم که از بارسلونا بروم اما احساس و تعلق خاطری که نسبت به این تیم دارم اجازه نداد بارسا را ترک کنم.

ژاوی افزود: به مسئولان باشگاه گفته‌ام از بارسا نرفتم چون نمی‌خواستم برای تیمی دیگر در اروپا بازی کنم و با تیمی دیگر روبه‌روی بارسلونا قرار بگیرم.

هافبک پیشین تیم ملی اسپانیا که در تابستان امسال به دوران بازیگری‌اش در رده ملی پایان داد گفت: دوست دارم در بارسلونا به دوران بازیگری‌ام خاتمه دهم اما همه چیز به من بستگی ندارد و آینده‌ام در بارسلونا بسته به شرایطی است که در این تیم خواهم داشت.

قرارداد فعلی ژاوی هرناندس با بارسلونا تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ اعتبار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *