سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۰
۸

چالش دوش آب سرد یک شهید

يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 380112
این روزها که چالش سطل آب یخ مد روز شبکه‌های اجتماعی است و کار به ظاهر خیر با ریای تمام انجام می‌شود، خواندن خاطره ای از سردار بسیجی سپاه خمینی غلامعلی پیچک خالی از لطف نیست.
چالش دوش آب سرد یک شهید
به گزارش جهان؛ بانو کبری اسلامی‌مادر رشید این سردار جبهه‌های غرب می‌گوید: «در روزهایی که خیلی‌ها از ساواک می‌ترسیدند، غلام علی انگار نه انگار. هیچ از ساواک ترس نداشت. حمام که می‌رفت همیشه با آب سرد دوش می‌گرفت. می‌گفت؛ اگر یک وقت ساواکی‌ها من را گرفتند می‌خواهم بدنم زیر شکنجه قوی باشد. یک وقت‌هایی که در خانه بود به من می‌گفت مادر، به من مشت بزن، می‌خواهم بدنم را ورزیده کنم! البته خیلی کم در خانه بند می‌شد.«




منبع: امپراتوری دروغ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خداوندا دل شهدارا ازما راضي وخشنودبگردان .وشهداي عزيز را با ارباب بي كفن محشور بفرما .شهدا دوستتان دارم والتماس ميكنم مارا كه دراين دنياي پر ازدروغ ودغل قرار گرفته ايم دعا كنيد كه اخرت خودرا بااين دنياي رنگي عوض نكنيم .
Germany
کجایند مردان بی ادعا.......
s
منبعش خیلی حرف داشت برای گفتن!!!!!!!!!!!!
رضا
United States
به نام خداوند جنگ و جهاد
آقا خواهش میکنم با این تیترها ارزش شهدای ما رو کمرنگ نکنید شما نه میدونید نه درک می کنید شهید بزرگوار غلامعلی پیچک کیست و چکار کرد تو رو به خون همین شهیدان از استفاده ابزاری از شهدا دست بردارید فقط کوتاه می گم زمانی مه ایشان رو از فرماندهی سرپل ذهاب برداشتند نه قهر کرد نه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرد بلکه مانند یک رزمنده ی عادی در همان جبهه باقی ماند تا به دیدار معبود خود شتافت
درود خدا بر تمامی شهیدان و حضرت امام روح الله (ره)
بچه محل سابق
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر . روزگار همیشه بهترین ها را گلچین می کند .
م
شما بلد نیستید تیتر بزنید مجبورید..............شهید پیچک کجا و سطل آب یخ آخه چه ربطی داره ....... خبر ندارید بزنید تو سایتتون خوب تعطیلش کنید.
ابوالفضل
راست میگه.

به غیر از تیتر مطلب، باقیش قشنگ بود.
اینا رو می گن مرد نه بعضی آدم های جلف با رفتار بچه گانه و ابلهانه!