جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

دانشگاه آزاد نجفی را به مجلس کشاند

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 381111
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور میرزاده و نجفی در این کمیسیون طی هفته جاری خبر داد و گفت: دلیل حضور این افراد در کمیسیون افزایش شهریه دانشگاه آزاد و پیام نور است.
به گزارش جهان؛ قاسم جعفری در گفتگو با مهر، گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نظر دارد روال افزایش شهریه و منطبق بودن این افزایش بر اساس واقعیات را بررسی کند.

وی ادامه داد: فردا یکشنبه حمید میرزاده - رئیس دانشگاه آزاد در کمیسیون حاضر می شود و از وی سوالاتی درباره روال افزایش شهریه، لزوم تغییر شهریه ثابت و عرف بودن اقدامات پرسیده می شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش درباره افزایش بیش از حد دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد نیز گفت: آمارهای متفاوتی از سوی دانشجویان درباره افزایش ظرفیت دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد شنیده می شود، همانطور که می دانیم افزایش دانشجوی دکتری نیازمند ایجاد امکانات آموزشی و پژوهشی همچنین آزمایشگاهی است که در این زمینه هم میرزاده پاسخگوی سوالات نمایندگان می شود.

وی همچنین درباره پیگیری افزایش شهریه دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور زیرمجموعه وزارت علوم است که در این زمینه نجفی سرپرست فعلی وزارت علوم برای پاسخگویی به سئلات، به کمیسیون آموزش می آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *